برسی دوربین عکاسی ضدآب الیمپوس مدل TG-850

نقدر و برسی

دوربین عکاسی ضدآب الیمپوس مدل TG-850

بررسی کنید

دوربین ضد آب Olympus مدل TG-850

Olympus اخیرا Olympus دوربین ضد آب TG-850 را به نمایش گذاشت این دوربین نسل جدید دوربین های سری مقاوم این شرکت محسوب می شود و یک دوربین کامپکت پیشرفته و بسیار بادوام است که برای افزایش امکانات عکاسی در فضای باز در سخت ترین محیط ها طراحی شده است.

دوربین لنز فوق عریض Olympus Stylus TG-850 با محدوده کانونی 21-105 میلی متر و زوم اپتیکال 5 برابر که دارای بزرگترین حالت زاویه باز در بین دوربین های بسیار بادوام و ضد آب در جهان است به همراه LCD تاشو خود که می تواند شیب تا 180 درجه خواهد بود

دوربین TG-850 با بدنه ای مقاوم، 218 گرم وزن و 109.9 x 64.1 x 27.6 میلی متر است. این دوربین ضد آب تا عمق 10 متر، ضد ضربه تا ارتفاع 2 متر، مقاوم در برابر سرما تا 10- درجه، مقاوم در برابر نفوذ گرد و غبار و تحمل وزن تا 100 کیلوگرم است. سنسور این دوربین یک سنسور 16 مگاپیکسلی CMOS و پردازشگر تصویر TruePic VII است. لنز آن با فاصله کانونی 105-21 میلی متر و زوم اپتیکال 5 برابر دارای حالت ماکرو با فوکوس 1 سانتی متر است که با کیفیت Full HD با حداکثر سرعت 60 فریم بر ثانیه با فرمت JPEG فیلمبرداری می کند. صفحه نمایش این دوربین از نوع LCD 3 اینچی با 460000 امتیاز دقت می باشد. TG-850 دارای خروجی HDMI، USB، PictBridge و خروجی تلویزیون است.

دوربین دیجیتال Olympus Tough TG-850 دارای دو سیستم منو است. منوی ویژگی ها در سمت راست صفحه دوربین قرار دارد. با فشار دادن دکمه OK یا هر یک از چهار دکمه جهتی اطراف آن، این منو ظاهر می شود. اگر دکمه ای را فشار دهید (از میان دکمه های جهت دار در کنترل چهار طرفه) که استفاده از آن برای عملکرد خاصی مشخص شده است، مانند دکمه فلش پایین که برای عملکرد فلاش دوربین مشخص شده است، منوی عملکرد برای آن تنظیم باز می شود. فقط و عملکرد خواهد بود با چرخاندن پیچ تنظیم و جابجایی بین گزینه های مختلف، مقدار گزینه های موجود روی صفحه تغییر می کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین عکاسی ضدآب الیمپوس مدل TG-850" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین عکاسی ضدآب الیمپوس مدل TG-850"، کلیک کنید.