برسی دوربین عکاسی نیکون کولپیکس Nikon COOLPIX P520

نقدر و برسی

دوربین عکاسی نیکون کولپیکس Nikon COOLPIX P520

مرور

دوربین نیکون COOLPIX P520

دوربین نیکون COOLPIX P520 مجهز به سنسور تصویر 18 مگاپیکسلی است. این در حالی است که مدل قبلی دارای سنسور تصویر 16 مگاپیکسلی بود. لنز این دو دوربین دقیقاً یکسان است و اگرچه فاصله کانونی 24 میلی متری را در حالت زاویه باز ارائه می دهد، اما گزینه زوم 42 برابری وجود دارد. این دوربین شباهت زیادی به مدل قبلی دارد. با این حال کمی گسترده تر شده و به نظر ما ظاهر جدی تری دارد.

ظاهری که این دوربین را به DSLR نزدیکتر کرده است. با این حال، چیدمان دکمه ها و کنترل ها تا حد زیادی شبیه به مدل قبلی است. دوربین همچنان بسیار راحت است و در دست احساس خوبی دارد. یکی از بهبودهایی که در این دوربین نسبت به مدل قبلی انجام شده را می توان در سنسور تصویر مشاهده کرد. سنسور تصویر این دوربین BSI-CMOS می باشد. با این تفاوت که وضوح آن از 16 به 18 مگاپیکسل رسیده است. نمی دانیم چقدر بیشتر از این دو مگاپیکسل استفاده می شود. اما در هر صورت می توانیم این افزایش رزولوشن را نه خوب بدانیم و نه بد. قابلیت فیلمبرداری Full HD نیز منصفانه و مانند مدل قبلی است.

در واقع، زمانی که این دوربین معرفی شد، قابلیت زوم 42 برابری بسیار زیاد بود و آن را بالاتر از هر دوربین دیگری در همان رده قرار می داد. لنز استفاده شده در P520 دقیقا مشابه مدل قبلی است. در این میان دوربین های بریج زیادی با قابلیت زوم 50 برابر در بازار ظاهر شده اند. دوربین هایی مانند Canon SX50 HS، Fujifilm SL1000 و Sony HX300. بنابراین P520 دیگر بالاترین مقدار بزرگنمایی را ندارد. اگرچه بزرگنمایی 42 برابر واقعاً با 50 برابر تفاوت زیادی ندارد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین عکاسی نیکون کولپیکس Nikon COOLPIX P520" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین عکاسی نیکون کولپیکس Nikon COOLPIX P520"، کلیک کنید.