برسی دوربین عکاسی چاپ سریع فوجی فیلم مدل Instax Mini 25

نقدر و برسی

دوربین عکاسی چاپ سریع فوجی فیلم مدل Instax Mini 25

بررسی کنید

دوربین فوجی فیلم Instax Mini 25 Instant Print

فوجی فیلم مدل جدید خود را در سری دوربین های چاپ فوری معرفی کرده است، دوربین Instax Mini 25 یکی از دوربین های چاپ فوری فوجی است که قابلیت چاپ به محض گرفتن عکس را دارد. عکس را به گونه ای چاپ می کند که پس از گرفتن عکس از شیار کنار دوربین خارج شده و پس از چند دقیقه قرار گرفتن در معرض نور عکس ظاهر می شود. این دوربین دارای 2 دکمه شاتر است که می تواند هم به صورت افقی و هم به صورت عمودی عکاسی کند.

عکس های گرفته شده با این دوربین در اندازه 4*6 هستند، همچنین صفحه نمایشی برای نمایش بقیه فیلم ها و سایر تنظیمات وجود دارد. این دوربین دارای آینه و نمای نزدیک است که برای عکاسی پرتره و سلفی مناسب است.

وقتی دوربین را روشن می کنید، لنز دوربین بیرون می آید. لنز این دوربین دارای فاصله کانونی 60 میلی متر و قابلیت فوکوس از 50 سانتی متر تا بی نهایت می باشد. این دوربین فقط فوکوس خودکار دارد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین عکاسی چاپ سریع فوجی فیلم مدل Instax Mini 25" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین عکاسی چاپ سریع فوجی فیلم مدل Instax Mini 25"، کلیک کنید.