برسی دوربین عکاسی چاپ سریع فوجی فیلم مدل Instax Mini 9

نقدر و برسی

دوربین عکاسی چاپ سریع فوجی فیلم مدل Instax Mini 9

مرور

دوربین فوجی فیلم Instax Mini 9 Instant Print

اگر دوربین های قدیمی پولاروید را به یاد دارید و می خواهید لذت عکاسی با چاپ سریع و فوری را تجربه کنید، شرکت فوجی دوربین جدید instax خود را با نام instax mini 9 منتشر کرده است که می تواند عکس های 6×4 سانتی متری را چاپ کند همچنین برای کاربران خردسال و کودکان بسیار سرگرم کننده است و انگیزه آنها را برای عکاسی افزایش می دهد. می توانید Fuji instax mini 9 را با 10 یا 20 بسته کاغذ خریداری کنید.

دوربین اینستاکس فوجی در چندین رنگ مفرح و شاد تولید و به فروش می رسد. روش کار دوربین ساده و تنظیمات به صورت خودکار می باشد. به این ترتیب بسته کاغذ در دهانه دوربین قرار می گیرد و هر بار که عکس می گیرید، دوربین به طور خودکار کاغذ را به بیرون هدایت می کند و پس از مدتی نگه داشتن کاغذ در مقابل نور، عکس شما نمایان می شود. علاوه بر دوربین چاپ فوری Instax، می توانید از 10 بسته فیلم نیز استفاده کنید که هنگام خرید دوربین Instax می توانید آن را خریداری کنید.

علاوه بر این، این دوربین مینی 9 دارای یک آینه کوچک است تا بتوانید قاب سلفی را ببینید. همچنین با این دوربین مبدل کلوزآپ در اختیار شما قرار می گیرد تا در صورت نیاز بتوانید جزئیات سوژه های مورد نظر خود را ثبت کنید.

همچنین برای استفاده از این دوربین باید کاغذ مخصوصی برای آن تهیه کرد. عکس ها با دوربین Mini 9 در سایز 46*62 میلی متر چاپ می شوند. این مدل در رنگ های متنوع و جذابی که شامل سفید، سبز، آبی روشن، آبی تیره و صورتی می باشد موجود است که تمامی رنگ های آن جذاب بوده و کاربر از استفاده از آن ها لذت می برد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین عکاسی چاپ سریع فوجی فیلم مدل Instax Mini 9" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین عکاسی چاپ سریع فوجی فیلم مدل Instax Mini 9"، کلیک کنید.