برسی دوربین عکاسی کانن Canon PowerShot SX540 HS

نقدر و برسی

دوربین عکاسی کانن Canon PowerShot SX540 HS

بررسی کنید

دوربین Canon PowerShot SX540 HS

دوربین Canon PowerShot SX540 HS در سال 2016 به بازار معرفی شد.این دوربین که دارای امکانات مناسبی در زمینه عکاسی و فیلمبرداری است در مدت زمان کوتاهی توانست نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کند. منو و گزینه های موجود در این دوربین کانن نسبت به مدل قبلی خود پیشرفت های محسوسی داشته است، در این صورت می توان رزولوشن را افزایش داد. SX540 20 مگاپیکسل و پردازشگر تصویر سریعتر DIGIC6 و کیفیت فیلمبرداری فول اچ دی در فرمت MP4 را مشخص کرد.

در این دوربین جدید Canon Powershot، طراحی بدنه بدون پیچیدگی است و کار با آن آسان است. دوربین Canon SX540 زوم بسیار قدرتمندی دارد و برای عکاسی از مناظر طبیعی و حیات وحش مناسب است.

پردازشگر تصویر DIGIC 6 این دوربین در کنار سنسور 20 مگاپیکسلی کیفیت عکس های این دوربین را تا حد زیادی بهبود بخشیده است. علاوه بر این، کیفیت فیلم نیز به Full HD ارتقا یافته است. فیلم های این دوربین با فرمت MP4 بوده و به راحتی در گوشی های موبایل قابل استفاده است.

یکی از پیشرفت های دوربین جدید SX540 در مقایسه با مدل قبلی، Wi-Fi و NFC امکان پذیر است. از طریق این دو گزینه به راحتی می توانید عکس ها و فیلم ها را از دوربین به سایر دستگاه های هوشمند انتقال دهید. ارتباط و اتصال وای فای نیز در این دوربین آسان شده است. زیرا دکمه اتصال وای فای جداگانه در پشت دوربین تعبیه شده است که با فشار دادن به راحتی فعال می شود.

طراحی ظاهری دوربین Canon Powershot SX540 HS در مقایسه با مدل قبلی خود یعنی SX530 HS تغییری نکرده و ثابت مانده است، از نظر چیدمان دکمه ها و قاب، می بینیم که نسبت به SX530 راحت تر و راحت تر شده است، دسترسی آسان به دکمه ها و تنظیمات. Canon SX540 HS این فقط ممکن است، در کل این دوربین مجهز به یک لنز زوم بسیار قدرتمند است که برای استفاده در عکاسی از طبیعت و حیات وحش بسیار موثر و استاندارد است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین عکاسی کانن Canon PowerShot SX540 HS" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین عکاسی کانن Canon PowerShot SX540 HS"، کلیک کنید.