برسی دوربین عکاسی کانن EOS 250D با لنزSTM18-55

نقدر و برسی

دوربین عکاسی کانن EOS 250D با لنزSTM18-55

مرور

دوربین Canon EOS 250D

دوربین Canon EOS 250D یکی از بهترین دوربین های DSLR کوچک و جمع و جور شرکت کانن است که می توان آن را دوربین مسافرتی (DIGIC8) دانست که به کاربر اجازه می دهد با یک بار شارژ باتری بیش از 1000 فریم عکس را ثبت کند به دوربین Canon EOS250D می توان عکس هایی با رزولوشن بالا ثبت کرد که صفحه نمایش 3 اینچی این دوربین حساس به لمس بوده و قابلیت چرخش در زوایای مختلف را دارد. همچنین امکان عکاسی پیاپی با سرعت 5.5 فریم در ثانیه 25600 را فراهم می کند که به شما امکان می دهد در شرایط نوری مختلف عکس بگیرید. این دوربین از یک باتری لیتیومی قابل شارژ LP-E17 استفاده می کند که می تواند با استفاده از منظره یاب 1630 عکس بگیرد و با استفاده از Live View کاربر می تواند 350 عکس ثبت کند.

سیستم فوکوس خودکار Canon 250D

در این دوربین کانن تمرکز زیادی روی سیستم فوکوس خودکار داشت. این دوربین از سنسور فوکوس دو پیکسلی 9 نقطه ای استفاده می کند که می تواند با دقت و سرعت فوکوس کند. سیستم پیکسل دوگانه برای تصاویر زنده و ضبط ویدیو بسیار موثر است.

کیفیت فیلم Canon EOS250D

شاید در نگاه اول، یکی از ویژگی های منحصر به فرد دوربین کانن 250D، قابلیت فیلم برداری با کیفیت 4K-25P و همچنین ساخت فیلم های تایم لپس درون دوربین برای نمایش خلاقانه اشیاء تایم لپس باشد. پورت جک میکروفون نصب شده بر روی بدنه EOS250D امکان اتصال میکروفون های حرفه ای به دوربین را فراهم می کند.

Canon 250D Wireless

دوربین EOS250D با گوشی های هوشمند سازگار است. این دوربین DSLR همچنین مجهز به فناوری بلوتوث و وای فای است، به این ترتیب می توانید عکس ها یا فیلم های ضبط شده را به صورت بی سیم به گوشی یا تبلت خود منتقل کرده و روی عکس های شبکه به اشتراک بگذارید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین عکاسی کانن EOS 250D با لنزSTM18-55" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین عکاسی کانن EOS 250D با لنزSTM18-55"، کلیک کنید.