برسی دوربین فیلمبرداری دیجیتال سونی HDR-PJ230

نقدر و برسی

دوربین فیلمبرداری دیجیتال سونی HDR-PJ230

بررسی کنید

دوربین فیلمبرداری دیجیتال سونی HDR-PJ230

دوربین فیلمبرداری دیجیتال سونی HDR-PJ230 از سری دوربین های هندی سونی می باشد. با HDR-PJ230، می‌توانید با حسگر Exmor R™ CMOS یک تجربه عکاسی در نور کم خیره‌کننده داشته باشید.

دوربین فیلمبرداری دیجیتال سونی HDR-PJ230 دارای سنسور EXMOR R CMOS است که حتی در نور کم نیز حساسیت خوبی دارد. استفاده از لنز کارل زایس با زوم اپتیکال 32 برابر به همراه سیستم تثبیت کننده تصویر پیشرفته سونی به شما امکان می دهد از سوژه های دور عکس های راحت و بدون دردسر بگیرید.

سیستم تشخیص صحنه هوشمند بهترین و مناسب ترین تنظیمات را برای هر موقعیت خاص ارائه می دهد. با این دوربین می توانید عکس هایی با وضوح 8.9 مگاپیکسل نیز بگیرید. دوربین HDR-PJ230 یک دوربین فیلمبرداری خانگی با کیفیت Full HD و زوم اپتیکال 32 برابر است.

اگرچه دوربین فیلمبرداری Sony HDR-PJ230 یک دوربین فیلمبرداری است، اما دقت دوربین 8.9 مگاپیکسلی دارد تا سوژه های مناسب را از دست ندهید. این دوربین از Memory Stick Pro Duo، یک کارت حافظه SD برای ذخیره سازی استفاده می کند. Sony HDR-PJ230 دارای یک پروژکتور داخلی در این دوربین است تا بتوانید تصاویر ذخیره شده را روی صفحه یا دیوار نمایش دهید. روشنایی این پروژکتور 13 لومن است. این دوربین از باتری لیتیومی استفاده می کند که به همراه شارژر ارائه شده به همراه این دوربین ارائه می شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین فیلمبرداری دیجیتال سونی HDR-PJ230" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین فیلمبرداری دیجیتال سونی HDR-PJ230"، کلیک کنید.