برسی دوربین فیلمبرداری سونی Sony HDR-PJ 410

نقدر و برسی

دوربین فیلمبرداری سونی Sony HDR-PJ 410

بررسی کنید

دوربین فیلمبرداری سونی سونی HDR-PJ 410

دوربین فیلمبرداری سونی Sony HDR-PJ 410 از سری دوربین های فیلمبرداری خانگی شرکت سونی می باشد. این دستگاه قابلیت فیلم برداری Full HD را دارد و دارای صفحه نمایش LCD می باشد. از مهم ترین ویژگی های این مدل می توان به کیفیت خوب عکس و فیلم، کیفیت ساخت عالی، ارگونومی استاندارد، عملکردها و آپشن های زیاد، زوم استاندارد و صفحه نمایش با کیفیت اشاره کرد.

دارای سنسور CMOS با دقت 2.29 پیکسل و قابلیت فیلمبرداری Full HD با سرعت 50 فریم بر ثانیه را دارد. لنز به کار رفته در این دوربین که ساخت شرکت زایس است دارای قابلیت زوم 30 برابری است. این زوم اپتیکال در کنار زوم دیجیتال 350 برابری این دوربین به کاربر امکان دسترسی به دورترین نقاط را می دهد. محدوده فاصله کانونی این لنز در عریض ترین حالت از 26.8 میلی متر شروع می شود و در انتهای دیگر تا 804 میلی متر می رسد. یک صفحه نمایش ال سی دی 2.7 اینچی با وضوح 230000 نقطه نیز برای مشاهده تصاویر ثبت شده در این دوربین در نظر گرفته شده است.

این دوربین مجهز به WiFi و NFC برای اتصال آسان با دستگاه های هوشمند است. با استفاده از اپلیکیشن های ویژه ای که برای این دوربین طراحی شده اند می توانید به برخی از ویژگی های این دوربین دسترسی داشته باشید. همچنین می توانید به راحتی فایل را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

اگرچه HDR-P410 یک دوربین فیلمبرداری است، اما این دوربین دارای یک دوربین 9.2 مگاپیکسلی است تا سوژه های مناسب را از دست ندهید. این دوربین از کارت حافظه microSD برای ذخیره سازی استفاده می کند. HDR-P410 دارای یک پروژکتور داخلی در این دوربین است تا بتوانید تصاویر ذخیره شده را روی صفحه یا دیوار نمایش دهید. روشنایی این پروژکتور 13 لومن است. این دوربین از باتری لیتیومی استفاده می کند که به راحتی از شارژر ارائه شده به همراه دوربین شارژ می شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین فیلمبرداری سونی Sony HDR-PJ 410" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین فیلمبرداری سونی Sony HDR-PJ 410"، کلیک کنید.