برسی دوربین فیلمبرداری سونی Sony HDR-TD10E

نقدر و برسی

دوربین فیلمبرداری سونی Sony HDR-TD10E

بررسی کنید

دوربین فیلمبرداری سونی سونی HDR-TD10E

سونی یکی از آن شرکت های برتر فناوری است که همیشه عاشق تولید و ارائه طیف وسیعی از محصولات خود برای طیف گسترده ای از کاربران است. دوربین فیلمبرداری سونی HDR-TD10E از مجموعه دوربین های فیلمبرداری این شرکت، مقرون به صرفه و از نظر کیفیت مناسب و استاندارد است.

عکاسی با دو لنز و پردازش با دو پردازنده تصویر. دو Exmor و دو پردازنده تصویر BIONZ،، و دو پردازنده تصویر قدرتمند BIONZ آنها می توانند تصاویر سه بعدی ج دوبل فول HD عکس آن را بگیر.دو لنز گسترده یک انگل به سرعت دوربین ذره مکمل مستقیم از دوربین در حالی که لنز دوربین دو بعدی متفاوت است آنها آن را انجام می دهند

دکمه های بیرونی TD10 در اکثر دوربین های مصرف کننده استاندارد هستند: یک دکمه شروع/توقف (ضبط). دکمه عکس برای گرفتن عکس؛ و دکمه ای برای تنظیم کنترل های دستی، از جمله تنظیمات عمق – در بلوک اندازه گیری عمق سه بعدی، که کنترل دستی همگرایی را در صحنه سه بعدی شما فراهم می کند. سوئیچ 2D/3D در پشت دوربین جابجایی سریع بین فرمت ها را آسان می کند و دکمه حالت به شما امکان می دهد بین حالت های فیلم و عکس جابجا شوید. با این حال، ویژگی عکس تنها در حالت 2D در دسترس است، که در آن تعدادی کنترل دستی وجود دارد.علاوه بر این در کلیدها از نظر فیزیکی، زیاد از کنترل ها می تواند باشد ج صفحه نشان می دهد لمس کنید یافت.

وجود لرزشگیر در این دوربین که از لرزش و لرزش بیش از حد دوربین جلوگیری می کند، تصویر و فیلم نهایی را بسیار پایدار، شفاف و شفاف می کند. تنها نکته این است که این تثبیت کننده دوربین الکترونیکی است و اپتیکال نیست که عملکرد این تثبیت کننده را مفید می کند، البته نه چندان چشمگیر و خیره کننده. پردازنده این دوربین که از نوع BIONZ است حتی در هنگام ضبط سوژه های متحرک نیز کیفیت خوبی ایجاد کرده است.

این مدل دوربین دارای 64 گیگابایت حافظه داخلی است و همچنین می توانید عکس ها و فیلم ها را مستقیماً در کارت حافظه دوربین ذخیره کنید. لازم به ذکر است که این دوربین از کارت های حافظه Memory Stick، Memory Stick Pro Duo، SD، SDHC و SDXC پشتیبانی می کند.

با این مدل دوربین می توانید عکس هایی با وضوح 7.1 مگاپیکسل نیز بگیرید. دوربین HDR-TD10E یک دوربین فیلمبرداری خانگی با کیفیت Full HD و زوم اپتیکال 17 برابر است. استفاده از لنز G با زوم اپتیکال 17 برابر به همراه سیستم تثبیت کننده تصویر پیشرفته به شما امکان می دهد به راحتی و بدون زحمت از سوژه های دور عکس بگیرید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین فیلمبرداری سونی Sony HDR-TD10E" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین فیلمبرداری سونی Sony HDR-TD10E"، کلیک کنید.