برسی دوربین فیلمبرداری سونیSONY HDR-TD20

نقدر و برسی

دوربین فیلمبرداری سونیSONY HDR-TD20

بررسی کنید

دوربین فیلمبرداری سونی SONY HDR-TD20

دوربین فیلمبرداری SONY HDR-TD20 دارای صفحه نمایش لمسی با کیفیتی است. این نمایشگر رزولوشن 1229000 پیکسل را ارائه می دهد و قابلیت نمایش ویدئو به صورت سه بعدی و دو بعدی را دارد. شما می توانید انتخاب کنید که فیلم های سه بعدی را به صورت دو بعدی نیز تماشا کنید. کیفیت پخش سه بعدی روی نمایشگر دوربین تقریباً شبیه به Nintendo 3DS است و در بیشتر مواقع بسیار خوب کار می کند.

سونی دوربین کامپکت جدید HDR-TD20V خود را با کیفیت Full HD و شامل دو لنز برای ضبط فیلم های واقعی Full HD و 3D روانه بازار کرده است، در حالی که این دوربین مجهز به سیستم لنز دوگانه است که شامل دو جزء کلیدی است که عبارتند از: Dual Sony Wide Angle. لنز G با قابلیت زوم 10 برابر، دو سنسور تصویر Exmor CMOS و پردازشگر تصویر دوگانه BIONZ تصاویر سه بعدی واقعی را با وضوح 1920×1080 ثبت می کند و تجربه ای ناب را ارائه می دهد. تکنولوژی سه بعدی همچنین می توانید با استفاده از این دوربین 20 مگاپیکسلی فیلم های Full HD، 60p/24p ضبط کنید. جالب است بدانید که این دوربین می تواند برای سوئیچ بین سیستم دو بعدی و سه بعدی استفاده کند که اگر همچنان از طرفداران دو بعدی باشید، بسیار مفید به نظر می رسد!

اگر فکر می کنید زوم اپتیکال 10 برابر کافی نیست، HDR-TD20V زوم دیجیتال 12 برابری در سه بعدی و زوم 17 برابری در دو بعدی را ارائه می دهد تا بتوانید به سوژه خود نزدیکتر شوید!

بنابراین، هنگامی که صفحه نمایش را باز می کنید، پوششی را در بدنه دوربین می بینید که با حرکت دادن آن به کناره برای دسترسی به تمام اتصالات، می توان به آن دسترسی داشت. اینها شامل یک پورت mini USB، یک پورت mini HDMI، یک پورت خروجی چندگانه AV و درگاه های میکروفون و هدفون هستند. این دوربین دارای اسلات کارت حافظه نیز می باشد. بنابراین راه های مختلفی برای تماشای فیلم در تلویزیون وجود دارد. یکی از آنها استفاده از خروجی HDMI است. البته می توانید ویدیوها را از حافظه داخلی دوربین به کارت حافظه SDXC کپی کرده و انتقال دهید. البته کپی از حافظه داخلی روی کارت حافظه کمی زمان می برد. کپی کردن یک فیلم 1 ساعت و 35 دقیقه ای Full HD 3D در کارت حافظه SDXC حدود 28 دقیقه طول کشید. به طور کلی، ما فکر می کنیم TD20 یک دوربین فیلمبرداری بسیار خوب برای کسانی است که می خواهند یک دوربین فیلمبرداری سه بعدی یا حتی دو بعدی داشته باشند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین فیلمبرداری سونیSONY HDR-TD20" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین فیلمبرداری سونیSONY HDR-TD20"، کلیک کنید.