برسی دوربین گوپرو هیرو ۱۰ (GoPro Hero 10 Black)

نقدر و برسی

دوربین گوپرو هیرو ۱۰ (GoPro Hero 10 Black)

مرور

GoPro Hero 10 Black

دوربین GoPro Hero 10 با به روز رسانی دوربین اکشن پرچمدار خود با یک سنسور 23 مگاپیکسلی و یک تراشه بهبود عملکرد جدید G2، سرعت، عملکرد، پاسخگویی کنترل لمسی و نرخ فریم را اضافه کرده و این دوربین اکشن کامل را تکمیل می کند. جدیدترین مدل دوربین GoPro، ویدیوهای 5.3K با سرعت 60 فریم در ثانیه، کیفیت 4K با سرعت 120 فریم در ثانیه، کیفیت 2.7K با سرعت 240 فریم بر ثانیه با وضوح بالا و عکس های 23 مگاپیکسلی با تنظیمات حرفه ای جدید و ویژگی های کاربردی که از نسخه قبلی HERO9 گرفته شده است.

صفحه جلویی که در نسل های گذشته وظیفه نمایش وضعیت دوربین را بر عهده داشت، اکنون بزرگتر شده و قابلیت نمایش تصویر زنده را دارد. این صفحه نمایش 1.4 اینچی برای قاب بندی یا ضبط آسان تر محتوای وبلاگ ویدیویی بسیار مفید است. تثبیت کننده دیجیتال HyperSmooth 4.0 با تنظیم سطح افق، امکان ثبت تصاویر صاف تری را حتی بدون گیمبال فراهم می کند. اگرچه این محصول همچنان یک دوربین ورزشی تمام عیار است; همچنین می توان از آن به عنوان یک وب کم 1080p برای پخش زنده استفاده کرد. برای رهایی از نگرانی ذخیره ویدیوها، GoPro سرویسی برای آپلود خودکار فایل ها در فضای ابری ویژه ارائه کرده است. البته استفاده از این خدمات نیاز به اشتراک آنلاین GoPro دارد. با مقاومت تا عمق 10 متری در برابر نفوذ آب، دیگر نگرانی بابت تیراندازی در شرایط مختلف و غیرمنتظره وجود نخواهد داشت. اما با تهیه قاب غواصی می توان از دوربین ورزشی GoPro HERO10 Black در اعماق بیشتر استفاده کرد.

در حالی که همه این ویژگی‌ها اکنون با هم ترکیب می‌شوند و یک سیستم قدرتمند را ارائه می‌کنند، HERO10 Black با بسیاری از ویژگی‌های دیگر که از نسخه‌های قبلی دوربین منتقل شده‌اند، تکمیل شده است، که برخی از آنها نیز بهبود یافته‌اند، از جمله HindSight و در صورت فعال بودن، به شما امکان می دهد تا 30 ثانیه قبل از فشار دادن دکمه ضبط، ضبط را شروع کنید و مطمئن شوید که هرگز لحظه مهمی از یک بازی ورزشی یا رویداد دیگر را از دست ندهید. شامل یک صفحه نمایش لمسی بزرگ 2.3 اینچی با زوم لمسی، عکس‌ها و صدا خام، چرخش ویدیو، تراز افق، همپوشانی داده، مرور زمان و شبانه، ضبط LiveBurst 1.5 ثانیه قبل و بعد از عکس‌برداری، حرکت آهسته x8، نرخ بیت 100 مگابیت بر ثانیه، سه میکروفون با کاهش صدای باد زیاد، ویژگی‌های Protune با تنظیمات حرفه‌ای ویدیو و صدا، 14 فرمان صوتی مانند «GoPro، عکس بگیرید» و موارد دیگر.

HERO10 Black دارای یک پایه 2 شاخه داخلی است که به شما امکان می دهد به راحتی آن را به طیف گسترده ای از لوازم جانبی پایه GoPro برای همه فعالیت های خود وصل کنید، چه ورزش های شدید یا پخش زنده در فیس بوک. چند ویژگی اضافی در دسترس است، مانند Max Lens Mod، که به شما امکان می دهد زاویه دید گسترده 155 درجه را برای کمک به تثبیت HyperSmooth اضافه کنید. با در نظر گرفتن رسانه های اجتماعی، این دوربین به شما امکان می دهد آن را به صورت عمودی بچرخانید تا تصاویر را با فرمت ایده آل برای پلتفرم هایی مانند اینستاگرام ثبت کنید. باتری HERO10 Black دارای همان ظرفیت 1720 میلی آمپر ساعتی HERO9 است که به شما امکان می دهد با یک بار شارژ به مدت طولانی با دوربین کار کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین گوپرو هیرو ۱۰ (GoPro Hero 10 Black)" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین گوپرو هیرو ۱۰ (GoPro Hero 10 Black)"، کلیک کنید.