برسی دوربین 360 درجه گوپرو GoPro MAX 360 Action Camera

نقدر و برسی

دوربین 360 درجه گوپرو GoPro MAX 360 Action Camera

مرور

دوربین اکشن GoPro MAX 360

دوربین 360 درجه GoPro Max GoPro MAX 360 Action Camera یک دوربین فیلمبرداری حرفه ای و موثر 360 درجه است که توسط شرکت معروف گوپرو طراحی و تولید شده است. گوپرو را بدون شک می توان بهترین سازنده دوربین های ورزشی دانست که محصولات آن از کیفیت بالا و امکانات پیشرفته ای برخوردار هستند. Gopro MAX 360 نیز از این قاعده مستثنی نبوده و محصولی موثر و پیشرفته در زمینه فیلمبرداری 370 درجه است.

می‌توانید بدون حرکت دادن دوربین اکشن GoPro MAX 360 عکس‌ها و فیلم‌های پانوراما بگیرید. تصاویر و وضوح 2880×5760 برای تصاویر ثابت یا عکاسی. برای ویرایش آسان و اشتراک گذاری آسان، عکس ها و فیلم ها به طور خودکار در رول دوربین در دسترس هستند. همچنین می توان از تنها یک لنز برای گرفتن عکس های اکشن با زاویه دید عریض از GoPro HERO استفاده کرد.

دوربین Gopro Max جایگزینی برای Gopro Fusion 360/VR است. این دوربین با رزولوشن 5.7k برای عکس و 5k برای فیلمبرداری 100-800 برای عکاسی و 400-6400 برای فیلم ارائه شده است.

دوربین GoPro MAX 360 از چندین حالت برای فیلمبرداری و عکاسی خلاقانه پشتیبانی می کند، مانند حالت PowerPano که می تواند تصاویر ساکن 270 درجه را بدون اعوجاج ثبت کند. حالت TimeWarp به شما امکان می دهد در حالت استاندارد HERO و یک ویژگی سرعت متغیر ضبط کنید. هر زمان که بخواهید می توانید با یک ضربه سرعت ویدیوی خود را کاهش دهید. دوربین GoPro Hero MAX از فرمت ویدیویی HEVC پشتیبانی می کند که با حفظ کیفیت تصویر، فایل های بسیار کوچک را ضبط می کند.

این دوربین با دو لنز چشم ماهی ترکیبی از دو تصویر 180 درجه را در یک تصویر 360 درجه به شما ارائه می دهد. علاوه بر این، شما قادر خواهید بود با زاویه دید ۲۷۰ درجه بدون اعوجاج، عکاسی معمولی بگیرید. هنگامی که از این دوربین به عنوان یک دوربین تک لنز معمولی مانند GoPro Hero 8 استفاده می کنید، می توانید زاویه دید را تغییر دهید و آن را حرکت دهید و زوم کنید. تثبیت کننده HyperSmooth همیشه در این دوربین فعال است و به ضبط تصاویر بدون لرزش مانند گیمبال کمک می کند و نسخه جدید قابلیت TimeWarp نیز در این دوربین موجود است. عملکرد TimeWarp به شما این امکان را می دهد تا با لمس صفحه نمایش 1.7 اینچی بدون وقفه در ضبط، نرخ فریم ویدیو را به مقدار از پیش تعیین شده تغییر دهید! به این معنی که مثلاً در یک فایل ویدیویی، بخشی از تصاویر باید با سرعت سریع و بخشی در حالت عادی ضبط شوند. این عملکرد یک تفاوت اساسی با تایم لپس معمولی دارد و آن فعال شدن استابلایزر در هنگام عکسبرداری است.

با صفحه نمایش لمسی دوربین، امکان کنترل سریع و آسان را فراهم می کند. اما زمانی که نمی توانید از دستان خود استفاده کنید، با GoPro Hero Max می توانید از 14 فرمان صوتی به بیش از ده زبان و لهجه استفاده کنید. فقط بگویید “GoPro, take a picture” و MAX از تنظیمات فعلی شما برای گرفتن عکس استفاده می کند. همچنین از پورت های خروجی USB و HDMI برای بارگذاری فیلم ها در رایانه استفاده می کند.

GoPro Hero Max به باتری لیتیوم یونی 1600 میلی آمپری قابل شارژ، پایه چسب خمیده، دو لنز محافظ، دو درپوش لنز، یک سگک نصب و یک کابل شارژ USB Type-C مجهز شده است. با توجه به حجم زیاد فیلم و عکس در دوربین گوپرو مکس، کاربران باید از کارت های حافظه پرسرعت استفاده کنند. برای ضبط روی MAX حداقل به یک کارت microSD کلاس 10 UHS-1 تا 128 گیگابایت نیاز دارید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین 360 درجه گوپرو GoPro MAX 360 Action Camera" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین 360 درجه گوپرو GoPro MAX 360 Action Camera"، کلیک کنید.