برگزاری یادواره شهدا اثرگذارترین ابزار ترویج فرهنگ ایثار است – خبرگزاری پیشتاز | اخبار ایران و جهان

برگزاری یادواره شهدا اثرگذارترین ابزار ترویج فرهنگ ایثار است - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار پیشتاز سرهنگ احمد نقدپور فرمانده عصر پنجشنبه در اولین جلسه هم اندیشی یادواره شهدای شهرستان شفت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس شهدای مدافع حرم و شهدای جبهه مقاومت اظهار کرد: رزمندگان دوران دفاع مقدس با شرایط بسیار سختی و با کمترین امکانات در مقابل دشمنان ایستادگی کردند و اجازه ندادند تا دشمن ذره ای از خاک میهن عزیزمان را به یغما ببرد.

وی با بیان اینکه ایستادگی و مقاومت دیروز پیروزی و آرامش امروز را در پی داشته است افزود: رشادت فرزندان دلیر خطه گیلان و علی الخصوص شهرستان شفت در دوران هشت سال دفاع مقدس بسیار مشهود بود که با جان و دل در این مسیر قدم برداشتند و دلاورانه به شهادت رسیدند.

نقدپور با بیان اینکه شهرستان شفت بیش از ۳۰۰ شهید گلگون کفن را تقدیم نظام و انقلاب اسلامی کرده است گفت: شهدای زیادی در استان داریم که کارگر دانش آموز دانشجو کشاورز و … بودند که با آغاز تجاوز دشمنان به این مرز و بوم عازم جبهه های حق علیه باطل شدند و با رها کردن زندگی روزمره خود به دانشگاه امام حسین (ع) در جبهه ها پیوستند.

وی با بیان اینکه برگزاری یادواره شهدا اثرگذارترین ابزار ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت است افزود: مراسم یادواره های شهدا از جمله مهم ترین برنامه های فرهنگی برای زنده نگه داشتن یاد و خاطرات ایثارگران رزمندگان و جانفشانی های شهدا در دوران دفاع مقدس است که باید اهتمام لازم جهت هر چه با شکوه تر برگزار شدن این مراسم با همیاری یکدیگر را داشته باشیم.

نقدپور در ادامه به سالگرد عملیات غرور آفرین طوفان الاقصی اشاره کرد و گفت: این عملیات نشان داد که جبهه مقاومت با وجود تمام مشکلات قوی و مستحکم در مقابل دشمنان غاصب ایستاده است و مقاومت آنان روز به روز مستحکم تر می شود.

وی در ادامه با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی بیان داشت: عملیات طوفان الاقصی عملیات پیش دستانه ای بود که توطئه های رژیم صهیونیستی را از بین برد و تلاش دشمن را برای عادی سازی ارتباط با رژیم صهیونیستی ناکام ساخت.

فرمانده سپاه شفت به عملیات وعده صادق ۲ نیز اشاره کرد و گفت: این عملیات نشان داد که انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت در حال رسیدن به قله های پیروزی هستند و تحولات اخیر در غرب آسیا و شکست های راهبردی رژیم صهیونیستی گواهی بر این موضوع است.

نقدپور با بیان اینکه ایستادن در کنار مردم غزه و لبنان یک امر ضروری است گفت: بر همه ما لازم است از هیچ تلاشی برای کمک به جبهه مقاومت دریغ نکنیم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برگزاری یادواره شهدا اثرگذارترین ابزار ترویج فرهنگ ایثار است – خبرگزاری پیشتاز | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برگزاری یادواره شهدا اثرگذارترین ابزار ترویج فرهنگ ایثار است – خبرگزاری پیشتاز | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه