بهره برداری از 100 کلاس درس در شهرستان پیشوا در دولت سیزدهم

پیشتاز/تهران مدیر آموزش و پروش پیشوا گفت: در دولت سیزدهم 100 کلاس درس در شهرستان پیشوا به بهره برداری رسید.

سعید تاجیک، مدیر آموزش و پرورش پیشوا با تقدیر از خدمات ماندگار شهید آیت الله سید ابراهیم رییسی و دولت ایشان تصریح کرد: در دولت سیزدهم اقدامات خوبی صورت گرفت که در سه سال گذشته قریب به 100 کلاس درس در مناطق مورد نیاز شهرستان پیشوا به بهره برداری رسید که سهم شهرک های شمالی شهرستان از جمله شهرک آژینه با توجه به نیاز سنجی ها بیشتر بوده است.

وی افزود: در سال تحصیلی آینده مدرسه ای که بیش از 16سال راکد مانده بود با حمایت های دولت سیزدهم و اداره کل نوسازی مدارس با وسعت بسیار مطلوب به بهره برداری خداهد رسید.

بهره برداری از 100 کلاس درس در شهرستان پیشوا در دولت سیزدهم

تاجیک با تاکید بر اینکه توسعه مدارس تعطیلی بردار نیست، بیان کرد: در دولت سیزدهم اتفاقات خوب و قدم های مبارکی برای ساخت، نوسازی و تجهیز مدارس در سطح کشور برداشته شد و در کنار طرح توسعه فضاهای ورزشی در طرح شهید سلیمانی 4 زمین چمن مصنوعی در مدارس ایجاد شد و در روستاها نیز با توافقات با دهیاری و شوراهای روستا نیز با هماهنگی آموزش و پرورش ساخت و تجهیز فضاهای ورزشی صورت گرفته است.

رییس آموزش و پرورش پیشوا ادامه داد: 2 سالن سرپوشیده نیمه کاره در دولت سیزدهم احیا شد و به بهره برداری رسید و زورخانه دانش آموزی نیز تا مهرماه سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

بهره برداری از 100 کلاس درس در شهرستان پیشوا در دولت سیزدهم

 وی به طرح شهید محمودوند در پیشوا اشاره کرد و گفت: در این طرح هدایت دانش آموزان بازمانده از تحصیل بصورت نقطه ای و از درب منازل در دستور کار قرار دارد که توانسته ایم در این زمینه 30 دانش آموز را به محیط کسب علم و دانش اضافه کنیم ودر طرح شهید وزوایی که در جهت شناسایی نخبگان است برای مدارس متوسطه نوبت دوم توانسته ایم گام های خوبی برداریم.

پایان خبر پیشتاز

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بهره برداری از 100 کلاس درس در شهرستان پیشوا در دولت سیزدهم" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بهره برداری از 100 کلاس درس در شهرستان پیشوا در دولت سیزدهم"، کلیک کنید.