تولید و فروش انواع استاد بولت استیل و فولادی

پیچ استاد بولت  Stud Bolt یک نوع پیچ بدون سر است که در صنعت و ساخت و ساز به ‌ویژه برای اتصال فلنج‌ها درپوش‌ و شیرآلات به کار می‌رود. این پیچ ‌ها دارای رزوه در دو طرف هستند و در وسط فاقد رزوه بوده و اغلب از جنس فولاد آلیاژی یا استیل ساخته می‌شوند تا مقاومت بالایی در برابر فشار و خوردگی داشته باشند. استاد بولت‌ها معمولاً همراه با دو مهره در هر دو طرف قرار می‌گیرند تا اتصال محکم و مقاومی ایجاد کنند. نوین صنعت پارس تولیدکننده پیچ استاد بولت در تمام سایز و گریدها در جنس های مختلف بوده و محصولات خود را با قیمت مناسب به فروش می رساند.

تولید و فروش انواع استاد بولت استیل و فولادی

تولید انواع استاد بولت

با توجه به نیازهای مختلف صنعتی این پیچ استاد بولت در طول‌ و قطرهای متنوع تولید می‌شوند و در محیط‌های پرتنش و دماهای بالا به‌کار می‌روند. اعلاوه بر تفاوت از نظر طول و قطر نوع رزوه و سایر ویژگی های این پیچ ها در مدل های مختلف با هم فرق دارد. در حالت کلی از نظر ساختار می توان انواع استاد بولت را در گروه های زیر دسته بندی کرد:

استاد بولت b8

استاد بولت B8 از جنس فولاد ضد زنگ  AISI 304 ساخته شده و به دلیل مقاومت بالای خود در برابر خوردگی و زنگ‌زدگی به ویژه در محیط‌های مرطوب و شیمیایی شناخته می‌شود. این پیچ با درجه سختی بالا مقاومت مناسبی در برابر فشار و حرارت داشته و اغلب در صنایع نفت گاز پتروشیمی و تأسیسات دریایی برای اتصال قطعاتی مانند فلنج‌ و شیرآلات استفاده می‌شود.

استاد بولت B8 مطابق با استاندارد ASTM A193 تولید می‌شود و از استحکام کششی بالا برخوردار است که آن را برای شرایط عملیاتی سخت و دماهای بالا مناسب می‌کند.

انواع استادبولت

استاد بولت b8m

یکی از کاربردی ترین انواع پیچ استاد بولت مدل B8M است که براساس استاندارد ASTM A193 و با استنلس استیل 316 تولید می شود. به دلیل نوع متریال به کار رفته در این پیچ مقاومت آن در برابر حرارت و خوردگی بیشتر از نوع B8 است. دلیل بالا رفتن مقاومت این نوع استاد بولت در برابر خوردگی مولیبدنیوم است.

استاد بولت b7

استاد بولت B7 از جنس فولاد آلیاژی کروم-مولیبدن ساخته شده و به دلیل مقاومت بالا در برابر حرارت و فشار برای کاربردهای سنگین مناسب است. این نوع استاد بولت طبق استاندارد ASTM A193 تولید می‌شود و استحکام کششی بالایی دارد که آن را برای استفاده در صنایع نفت گاز پتروشیمی و نیروگاه‌ها به‌ویژه در اتصالات فلنج‌ها و سیستم‌های فشار قوی ایده‌آل می‌سازد.

استاد بولت b16

استاد بولت B16 از جنس فولاد آلیاژی کروم-مولیبدن-وانادیوم ساخته شده و به دلیل مقاومت بسیار بالای خود در برابر حرارت و فشار برای محیط‌های با دما و فشار بسیار بالا ایده‌آل است. استاد بولت B16 با استاندارد ASTM A193 تولید می‌شود و دارای استحکام کششی و مقاومت به خوردگی بالاست که آن را برای کاربردهای خاص در صنایع نفت گاز پتروشیمی و نیروگاه‌ها به‌ویژه در تجهیزات تحت فشار و اتصالات حساس مناسب می‌سازد.

استاد بولت l7

از دیگر انواع استاد بولت کاربردی در صنایع مختلف در محیط های دارای دمای بسیار پایین می توان به L7 اشاره کرد. استاد بولت L7 از جنس فولاد آلیاژی کروم-مولیبدن ساخته شده و برای کاربرد در محیط‌های سرد و دمای پایین طراحی شده است. این نوع استاد بولت مطابق با استاندارد ASTM A320 تولید می‌شود و دارای مقاومت کششی و استحکام بالا حتی در دماهای زیر صفر است. ویژگی بارز آن حفظ خواص مکانیکی و عدم تردی در شرایط دمای پایین که آن را برای صنایع نفت گاز پتروشیمی و تجهیزات فشار قوی در محیط‌های سرد ایده‌آل می‌سازد.

استاد بولت L7 به دلیل مقاومت در برابر شکست در دمای پایین گزینه‌ای مطمئن در اتصالات حساس به تغییرات دمایی محسوب می‌شود.

تولید استاد بولت استیل و فولادی

محصولات تولید شده توسط نوین صنعت پارس در دو نوع استیل و فولادی دسته بندی می شوند که از نظر میزان مقاومت و کاربرد با هم فرق دارند. استاد بولت استیل در مقایسه با نوع فولادی از مقاومت بسیار بالاتری برخوردار بوده و ضد زنگ است. نوع فولادی این پیچ ها برای بالا رفتن مقاومت به صورت روکش دار و بدون روکش تولید می شود.

استاد بولت فولادی دارای انواع مختلف B7 B16 و L7 است که در انواع مختلف روکش دار شده با گالوانیزه سرد و گرم ارائه می شود. استاد بولت های استیل با نام های B8 و B8M شناخته شده و از بالاترین مقاومت در برابر خوردگی و مقاومت قرار دارند.

تولید استاد بولت استیل و فولادی

کاربرد پیچ استاد بولت

پیچ های استاد بولت با توجه به ساختار منحصر به فرد و دو سر رزوه شده در صنایع متعددی قابل استفاده هستند. برخی از موارد کاربرد این پیچ ها عبارتند از:

  • اتصال فلنج‌ها در خطوط لوله و تجهیزات فشار قوی
  • نصب درپوش‌ و محافظ‌ها در تجهیزات صنعتی
  • اتصال و تثبیت شیرآلات صنعتی
  • استفاده در صنایع نفت و گاز برای اتصالات حساس
  • به‌کارگیری در پتروشیمی و پالایشگاه‌ها
  • نصب تجهیزات نیروگاهی تحت فشار و دمای بالا
  • استفاده در صنایع دریایی و محیط‌های خورنده
  • اتصالات محکم در تجهیزات نیروگاهی با دمای پایین و شرایط محیطی سخت
  • اتصال قطعات سنگین در صنایع معدنی و شیمیایی
  • کاربرد در تجهیزات آزمایشگاهی با نیاز به تحمل فشار بالا

قیمت استاد بولت

با توجه به اینکه نوین صنعت پارس تولیدکننده استاد بولت است لذا بدون واسطه محصولات خود را ارائه می دهد. قیمت این محصولات براساس نوع آنها و جنس و روکش به کار رفته و سایز محاسبه می شود. علاوه براین برخی از این محصولات به صورت سفارشی در سایزهای مورد نیاز پروژه های مختلف طراحی و تولید می شود. مدل های سفارشی به دلیل طراحی منحصر به فرد نسبت به پیچ های استاد بولت معمول کمی گران تر هستند.

برای استعلام قیمت می توانید وارد سایت نوین صنعت پارس شده یا با کارشناسان فروش این مجموعه تماس بگیرید.

خرید استاد بولت از تولیدکننده

در صنایع بزرگ و کوچک علاوه بر کیفیت قطعات به کار رفته قیمت آنها نیز اهمیت بسیار زیادی دارد. یکی از راه های کاهش هزینه ها خرید از تولیدکننده است. نوین صنعت پارس تولیدکننده استاد بولت استیل و فولادی در سایزهای مختلف و براساس استانداردهای بین المللی است. محصولات این مجموعه دارای کیفیت تضمین شده بوده و از نظر ساختار سایز روکش و جنس و غیره دارای تنوع زیادی هستند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره انواع پیچ استاد بولت می توانید نام نوین صنعت پارس را در اینترنت جستجو و یا با شماره 09122715605 تماس گرفته و از مشاوره رایگان قبل از خرید نیز بهره مند شوید.

 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تولید و فروش انواع استاد بولت استیل و فولادی" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی, کسب و کار ایرانی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تولید و فروش انواع استاد بولت استیل و فولادی"، کلیک کنید.