دانلود رایگان نرم افزار مدیریت آموزشگاه

دانلود رایگان نرم افزار مدیریت آموزشگاه

  • امکان ثبت و مدیریت اطلاعات کادر اداری و آموزشی شامل نام، نام خانوادگی، تاریخ تولد، تلفن همراه، کد پرسنلی، تصویر، سمت/تخصص، مدرک تحصیلی با قابلیت ثبت از طریق فایل اکسل دریافتی از سامانه
  • قابلیت تعیین عنوان مرکز آموزشی (آموزشگاه، آموزشکده، دانشگاه، زبانکده…)، یاددهنده (استاد، معلم، مدرس، مربی…) و یادگیرنده (دانشجو، هنرجو، زبان آموز…)
  • امکان تعریف سال تحصیلی، ترم ها، رشته ها، پایه ها، دروس، اتاق ها، و دوره های آموزشی و برنامه هفتگی
  • تشخیص خودکار تداخل برنامه دوره های آموزشی چه در زمان ایجاد دوره و چه در زمان ثبت نام دانشجو (هنرآموز،زبان آموز و…)
  • امکان تعریف دانشجو (هنرآموز، زبان آموز و…) با مشخصات قابل انتخاب از میان مشخصات تعریف شده
  • امکان ثبت تصاویر داوطلبان بصورت دسته جمعی در صفحه مجزا
  • امکان طراحی کارنامه با ستون های دلخواه از آزمون های مورد نظر
  • امکان ثبت نام آنلاین دانشجو (هنرآموز، زبان آموز) در آموزشگاه و مشاهده دوره های آموزشی فعال و ثبت نام آنلاین در دوره ها
  • امکان تعیین شهریه هر دوره و محاسبه مبلغ کل درآمد براساس ثبت نام های تأیید شده
  • امکان تعیین زمان برگزاری دوره آموزشی و گزارش تعداد کل افراد در حال تحصیل و فارغ التحصیل در هر سال تحصیلی
  • امکان تعریف ظرفیت و حدنصاب هر دوره آموزشی و گزارش دوره های به حد نصاب رسیده
  • امکان ارائه اپلیکیشن موبایل به مخاطبان
  • دسترسی به مدیریت سامانه از طریق اینترنت و عدم نیاز به دانلود و نصب سامانه در سیستم عامل ها و کامپیوتر های متعدد
  • امکان ثبت نام گروهی در دوره ها
  • ورود نمره توسط اساتید و مدیران سیستم
  • کنترل تردد دانشجویان درب نگهبانی با بارکد خوان و تحت وب یا دستگاه ورود و خروج آکسان
  • انواع گزارشات استاتیک مانند لیست مدرسین ، لیست افراد شرکت کننده در یک دوره خاص و…
  • امکان طراحی گزارشات مختلف همچون لیست داوطلبان، کارت ورود به جلسه و گواهینامه پایان دوره در بخش فرم خام پیشرفته

تنها بخشی از امکانات این سامانه است.

شما می توانید نرم افزار هسته اصلی مدیریت آموزشگاه آکسان و نرم افزارهای متعدد دیگری را تنها با پرداخت هزینه زیرساخت ابری مورد نظر، به صورت رایگان دریافت نمایید
برای این منظور وارد لینک زیر شوید و گزینه های رایگان مشخص شده در تصویر را انتخاب و سفارش خود را ثبت کنید.

بخش اعظمی از زمان مدیر یا تیم مدیریت یک آموزشگاه، صرف انجام اموری چون ثبت اطلاعات داوطلبان، اساتید، نمرات و اطلاعات مالی می گردد. در گذشته با استفاده از فرم های کاغذی و چک لیست ها این اطلاعات جمع آوری و گزارشات، با صرف زمان زیاد و بعضاً خطای انسانی  تهیه می گردید و نیاز به ثبت اطلاعات در چندین دفتر مجزا بود.

امروزه با بهره گیری از یک نرم افزار مناسب اتوماسیون آموزشی، فرآیند مدیریت آموزشگاه به کاری ساده و کم هزینه تبدیل می گردد. شرکت طراحان وب شمال با تکیه بر تجربه چندین ساله خود در زمینه تولید نرم افزار های اتوماسیون آموزشی و مالی، اقدام به تولید سامانه مدیریت آموزشگاه آکسان نموده و طی سال های متمادی بر اساس نیازها و پیشنهادات مشتریان، بخش های مختلف نرم افزار مدیریت آموزشگاه آکسان را توسعه داده است.

نرم افزار مدیریت آموزشگاه آکسان

سامانه مدیریت آموزشگاه آکسان آکسان، نرم افزاری کارآمد جهت مدیریت آموزشگاه علمی، مدیریت آموزشگاه زبان، مدیریت آموزشگاه موسیقی، مدیریت آموزشگاه فنی و حرفه ای و سایر آموزشگاه های آکسان است و فعالیت های متنوعی را در این مراکز پوشش می دهد. یکی از مزایای مهم این نرم افزار آموزشگاهی، تحت وب بودن آن است و از هر مکانی قابلیت کنترل و مدیریت آموزشگاه را به مدیران خواهد داد و همچنین برای مراکزی که دارای چندین شعبه می باشند، سیستم مدیریت آموزشگاه آکسان مناسب ترین انتخاب است و امکان مدیریت هر شعبه را بصورت مستقل به مدیران آموزشگاه ها و موسسات آموزشی می دهد.

نرم افزار اتوماسیون آموزشگاهی، نقش بسزایی در مدیریت امور داخلی آموزشگاه ها به عنوان یکی از اصلی ترین زیر ساختها ایفا می نماید. لذا وجود یک نرم افزار مدیریت آموزشگاه با کیفیت که امکان نظارت و کنترل تمامی امور آموزشگاه را فراهم نماید از اهمیت بالایی برخوردار است.

مهم ترین ویژگی یک سامانه نرم افزاری، وجود یکپارچگی در تمامی زیر سیستم های آن می باشد و این موضوع از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. انطباق با نیاز های خاص آموزشگاه، قابلیت کاربری تحت وب، امنیت، سرعت، محیط کاربری (UI) مناسب و تجربه کاربری (UX) مناسب از دیگر مزیت های یک سیستم نرم افزاری ایده آل به حساب می آید.

مدیریت آموزشگاه با سامانه هوشمند سازی آموزشگاه آکسان

برخی از نیازهای اساسی مورد نیاز در یک نرم افزار مدیریت آموزشگاه ایده آل سیستم های مدیریت آموزش، مدیریت آزمون و امتحانات، مدیریت فراگیران، انواع گزارشات و خروجی های داینامیک و نمودارهای آماری و سیستم امور مالی و شهریه است.

برای هر آموزشگاهی داشتن امکانات جانبی یک مزیت رقابتی محسوب می شود از جمله آزمون آنلاین، نظرسنجی اساتید، وب سایت آموزشگاه، پنل پیامک، اپلیکیشن موبایل، تکلیف الکترونیک، حضور و غیاب، فروشگاه آنلاین، نرم افزار حسابداری آموزشگاه، نرم افزار امور شهیه آموزشگاه، مدیریت پیام ها و… به عبارت بهتر نرم افزار آموزشگاه باید یک راهکار مناسب برای نظارت و مدیریت تمام امور آموزشی آموزشگاه و موسسات بوده و امکانات جامعی را در قالب یک سامانه نرم افزاری یکپارچه در اختیار مدیران و موسسین قرار دهد.

نرم افزار مدیریت آموزشگاه آکسان را می توان یکی از کامل ترین نرم افزار های اتوماسیون آموزشگاه ها دانست. نرم افزار مدیریت آموزشگاه زبان آکسان علاوه بر دارا بودن امتیازات فوق الذکر، تحت وب بوده و امکان مدیریت و نظارت بر تمام امور آموزشگاه را بصورت غیر حضوری به مدیران موسسات می دهد. این نرم افزار آموزشگاهی توانسته امکانات مورد نیاز آموزشگاه ها را به صورت جزء به جزء و تفکیک شده در یک مجموعه در کنار هم گردآوری کند، به گونه ای که در عین استقلال بخش های مختلف سیستم چه از نظر عملکرد و چه از نظر دسترسی، تمامی این بخش ها قابلیت کار به صورت یکپارچه را دارا هستند.

موانع موفقیت در کسب و کار آموزشگاه ها

بر اساس آمار منابع مختلف، ۶۰ درصد از موسسات نوپا شکست را تجربه می کنند. اما چه مشکلاتی باعث می شود کسب و کار یک آموزشگاه پیشرفت نکند یا با شکست مواجه شود؟ در ادامه به برخی از این موانع اشاره خواهیم کرد:

1) عدم وجود زیرساخت آموزشی مناسب آموزشگاه

وجود زیرساخت مناسب آموزشی، اساتید مجرب و امکانات برای شروع کسب و کار آموزشگاه بسیار حیاتی است. مهیا نمودن زیرساخت مناسب، اولین اصل برای موفقیت محسوب می شود. صاحبان و مدیران موسسات آموزشی باید تمامی کارها را بدون ‌اشتباه اجرا کنند و آمادگی داشته باشند که با گذر زمان و معرفی برند و خدمات خود، تفکرات آموزشی خود را مطابق با نیاز بازار اصلاح کنند. به همین دلیل است که اکثر موسسات نوپا نمی‌توانند به حیات خود ادامه دهند. حتی اگر یک مدیر به توانایی‌های خود به عنوان یک کارآفرین اعتماد کامل داشته باشد، این احتمال هنوز وجود خواهد داشت که بخشی از این آمار غم انگیز باشد.

2) عدم پایبندی به کار مستمر و مقابله با مشکلات پیش رو

صبر و تلاش شبانه روزی عامل کلیدی موفقیت در این حوزه است و می طلبد که مدیران موسسات، فریب بازی های رسانه ای از اخبار کسب موفقیت و برند شدن موسساتی که یک شبه پله های ترقی را سپری کرده اند، نخورند. در اکثر موارد، داستان‌ها‌ی مربوط به کسب و کار آموزشگاه ها اغراق آمیز است یا اینکه موارد این چنینی بسیار نادر هستند. حقیقت این است که برای رسیدن به موفقیت باید سال‌ها کار کرد و بر مشکلات متنوع غلبه نمود تا از شکست‌ها عبور کرد. اگر برای پذیرش این حقیقت آمادگی حاصل نکنیم، هیچ موقع به نقطه مطلوب نخواهیم رسید.

3) عدم مدیریت هزینه های آموزشگاه

صاحبان موسسات و آموزشگاه ها نباید این نکته را هم فراموش کنند که راه‌اندازی کسب و کار آموزشگاه، فقط کسب سود و جمع کردن ثروت نیست، بلکه باید هزینه‌ی هر اتفاقی که پشت صحنه می‌افتد را بپردازند. هر چه پیش بروند، با هزینه‌های پیش‌بینی نشده‌ی زیادی روبرو خواهند شد. هزینه های زیر ساخت های نرم افزاری و سخت افزاری، به کارگیری اساتید مجرب، تجهیزات کمک آموزشی و  تبلیغات موثر، همگی جزئی از هزینه های موسسات آموزشی محسوب می شود.

۴) عدم آمادگی برای مواجهه با عوامل و متغیر‌های پیش‌بینی نشده‌

مدیران موسسات آموزشی و آموزشگاه ها هر اندازه که تصمیمات خود را با نهایت دقت بگیرند و مسیر خود را برنامه‌ریزی کنند، باز هم در نهایت همیشه عوامل دیده نشده و متغیر‌های پیش‌بینی نشده‌ای وجود دارند که بر موفقیت کسب و کارشان تاثیر می‌گذارند. لذا همواره باید آمادگی لازم برای مواجهه با عوامل پیش بینی نشده را داشته باشند.

نرم افزار آموزشگاه زبان
۵) عدم رفتار هوشمندانه

صاحبان کسب و کار آموزشگاه ها نباید فراموش کنند که برای ثروتمند شدن یا ثروتمند ماندن به مهارت‌های مالی شخصی نیاز دارند. کسب و کار ممکن است سود ده باشد و درآمد زیادی را عایدشان کند، اما ممکن است با تصمیمات نادرست همه‌ی برنامه های خود را خراب کنند و در نهایت به خانه‌ی اول برگردند. صرف نظر از این که کسب و کارشان تا چه اندازه سود‌آور باشد، به دست آوردن ثروت و نگهداری آن به توجه، مسئولیت‌پذیری، صرفه‌جویی و سرمایه‌گذاری‌های هوشمندانه‌ نیاز دارد.

محصولات نرم افزاری و سخت افزاری اتوماسیون آموزشی شرکت طراحان وب شمال در بسیاری از مراکز آموزشی کشور و خارج از کشور در حال استفاده می باشد و امکانات و ابزارهای طراحی شده در سامانه مدیریت آموزشگاه آکسان، کلیه امور آموزشی را تسریع و تسهیل می نماید.

شما می توانید نرم افزار هسته اصلی مدیریت آموزشگاه آکسان و نرم افزارهای متعدد دیگری را تنها با پرداخت هزینه زیرساخت ابری مورد نظر، به صورت رایگان دریافت نمایید
برای این منظور وارد لینک زیر شوید و گزینه های رایگان مشخص شده در تصویر را انتخاب و سفارش خود را ثبت کنید.

 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دانلود رایگان نرم افزار مدیریت آموزشگاه" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی, کسب و کار ایرانی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دانلود رایگان نرم افزار مدیریت آموزشگاه"، کلیک کنید.