رئیس ستاد انتخابات عنوان کرد: مشارکت بی‌نظیر مردم استان کرمان در انتخابات ریاست جمهوری

رئیس ستاد انتخابات عنوان کرد: مشارکت بی‌نظیر مردم استان کرمان در انتخابات ریاست جمهوری

پیشتاز/کرمان رئیس ستاد انتخابات استان کرمان گفت: مشارکت تا این لحظه در سراسر استان در شعب اخذ رای خوب بوده و با استقبال بی نظیر نسبت به انتخابات دوره قبل روبه‌رو هستیم.

رحمان جلالی صبح امروز هشتم تیرماه با حضور در اتاق خبر ستاد انتخابات استان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ساعت ۶ صبح امروز کار اتاق وضعیت ستاد انتخابات آغاز شده و هر ۲۴۲۸ شعبه اخذ رای راس ساعت ۸ کار خود را آغاز کردند.

وی با اشاره به کنترل همه شعب اخذ رای از طریق مانیتورینگ اتاق وضعیت ستاد انتخابات افزود: کار رای‌گیری در نقاط صعب‌العبور نیز در حال پیگیری است و شعب اخذ رای سیار کار خود را آغاز کرده‌اند.

جلالی بیان کرد: تاکنون با همت مجموعه انتظامی، نظامی و امنیتی هیچ حاشیه امنیتی در استان کرمان نداشتیم و کار شعب به صورت عادی در حال پیگیری است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان گفت: مشارکت تا این لحظه در سراسر استان در شعب اخذ رای خوب بوده و با استقبال بی نظیر نسبت به انتخابات دوره قبل روبه‌رو هستیم و نویدبخش ثبت برگ زرین دیگری توسط مردم کرمان است.

وی با اشاره به پیش‌بینی بالگرد برای حضور در نقاط صعب‌العبور اظهار کرد: اکثر موانع نقاط صعب العبور با همت کمیته زیرساخت و زیربنایی رفع شده و برنامه این است نباید فردی در سراسر استان باشد که بخواهد رای بدهد و نتوانیم رای او را اخذ کنیم و جایی که نیاز به بالگرد باشد، امکان استفاده وجود دارد.

جلالی در پایان بیان کرد: با توجه به جلسات توجیهی قبل از برگزاری انتخابات، فضای همدلی خیلی خوبی در ستاد انتخابات و بین رؤسای ستادهای نامزدهای ریاست جمهوری برقرار است و رقابت مومنانه‌ای شکل گرفته و هیچ حاشیه‌ای در تبلیغات و پرونده منجر به جرائم انتخاباتی نداشتیم که نشان از انتخابات سالم است.

وی افزود: توصیه این است فضای همدلی و برادرانه‌ای که تا امروز بوده، حفظ شود که برکاتش برای نظام و اقتدار ایران و در راستای ایران قوی تعریف می‌شود.

پایان خبر پیشتاز

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رئیس ستاد انتخابات عنوان کرد: مشارکت بی‌نظیر مردم استان کرمان در انتخابات ریاست جمهوری" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رئیس ستاد انتخابات عنوان کرد: مشارکت بی‌نظیر مردم استان کرمان در انتخابات ریاست جمهوری"، کلیک کنید.