مزایای استفاده از سشوار دیواری برای هتل ها

یکی از دردسرهای بعد از استحمام و جستجوی سر، شنا کردن یا هرگونه تماس مو با آب، خشک کردن سریع و بهینه موها می باشد. این موضوع برای خانمها که از موهای بلندتر و متراکم تری برخوردارند، مساله بزرگتری است. از این رو برای افراد اهمیت دارد وقتی به سشوار شخصی خود دسترسی ندارند، به عنوان مثال در هتلها و اقامتگاهها، و یا استخرها، سشواری جمع و جور و در عین حال با کارایی بالا، در دسترسشان باشد.

سشوار هتلی یا سشوار دیواری سشوارهای هتلی، دقیقاً در پاسخ به چنین تقاضایی به بازار عرضه گردیده اند. این سشوارها براحتی بر روی دیوار نصب شده و سبک و جمع و جور هستند. بسرعت موها را خشک نموده و به گونه ای ساخته شده اند که در مقابل آب و رطوبت، مقاوم باشند. از سوی دیگر در مشاغلی مانند آرایشگری، سشوار به عنوان ابزار کار می بایست در دسترس هریک از صندلی ها باشد.

از این رو سشوارهای هتلی و دیواری کوچک، گزینه مناسبتری برای این نوع مشاغل به حساب می آیند. شرکت پاکنو در پاسخ به تقاضای هموطنان عزیز، سوکت دار با برند Shidoor  را به بازار عرضه نموده است. این سشوار، دیواری بوده و در رنگ بندی های متنوع تولید شده است. موتور سشوار هتلی Shidoor دارای قدرت قابل تنظیم تا سقف ۱۳۰۰ وات می باشد.

این میزان قدرت، فشار باد مناسب را در دو حالت سرد و گرم در اختیار کاربر قرار می دهد. بدنه سشوارهای هتلی سفید و مشکی شیدور، دارای سوکت بوده که قابلیت تبدیل برق ۲۲۰ ولت به ۱۱۰ ولت را دارد. با توجه به اینکه لوازم الکتریکی نظیر ریش تراش برای اغلب مسافران غیر ایرانی با ولتاژ پایین کار می کند، سوکت سشوار هتلی شیدور، قابلیت استفاده از این لوازم را برای مسافران خارجی فراهم می سازد. از جمله ویژگی های دیگر سشوار هتلی Shidoor دکمه فشاری آن است. این بدان معنا است که در صورت جدا شدن سشوار از دست کاربر و سقوط، فشار انگشت روی دکمه برداشته شده و دستگاه بلافاصله خاموش می شود. در نتیجه، احتمال آسیب به دستگاه در صورت برخورد به زمین بسیار کاهش می یابد. البته لازم به ذکر است سشوار هتلی سوکت دار Shidoor مجهز به سیم انعطاف پذیر نیز می باشد.

این سیم حالت فنری داشته و باعث می شود از یکسو هنگام سقوط، به سشوار آسیبی نرسد و از سوی دیگر، در استفاده درازمدت مستهلک و دچار قطعی نشود. ویژگی های سشوار هتلی Shidoor: ; دکمه فشاری. که باعث خاموش شدن فوری سشوار، در صورت جدا شدن از دست می شود.

دکمه دو حالته تنظیم دمای باد (سرد و گرم) ; ایمن در مقابل برق گرفتگی

سشوار هتلی شیدور، از پلاستیک فشرده ABS ساخته شده و باعث می شود در سرویس بهداشتی، حمام و استخرها که میزان رطوبت بالاست، خطر برق گرفتگی به طور کامل از بین برود. ; پریز روی بدنه. سوکت تعبیه شده در بدنه سشوار هتلی Shidoor، نیاز به نصب پریز در سرویس بهداشتی را از بین می برد. ضمن اینکه این سوکت، قابلیت تبدیل ولتاژ برق را از ۲۲۰ به ۱۱۰ داراست (مناسب برای کلیه مسافران داخلی و خارجی) ; سیم انعطاف پذیر. جهت افزایش طول عمر سیم علیرغم استفاده مکرر از دستگاه.

دکمه روشن و خاموش (ON/OFF). مدل طلایی رنگ سشوار هتلی شیدور، به جز دکمه فشاری، دارای دکمه روشن و خاموش نیز می باشد.

طراحی زیبا، سبک و جمع و جور. طول سشوار هتلی Shidoor 17 سانتیمتر و عرض آن ۱۰ سانتیمتر بوده و ۱۶ سانتیمتر ارتفاع دارد. این ابعاد، ظاهر دستگاه را بسیار جمع و جور و زیبا ساخته است. ضمن اینکه رنگ بندی متنوع آن در سه رنگ سفید، مشکی و طلایی، قابلیت تطبیق با دکوراسیون کلیه اماکن را فراهم ساخته است.

دارای ۱۳۰۰ وات قدرت موتور. این میزان قدرت علیرغم جثه کوچک سشوار هتلی Shidoor در مقایسه با نمونه های مشابه که قدرت ۱۲۰۰ واتی دارند، خروجی باد بیشتری در اختیار کاربر قرار می دهد. موتور این نوع سشوار، می تواند دمای بادی بین ۱۵ تا ۶۵ درجه سانتیگراد را به انتخاب کاربر برای او تامین نماید.

قابلیت نصب آسان روی دیوار. دیواری بودن سشوار هتلی شیدور، نگهداری و استفاده از آن را بسیار تسهیل نموده است. فقط کافی است هنگام استفاده، سری سشوار را در دست بگیرید و دکمه آن را فشار دهید. بعد از اتمام کار نیز نیاز به جمع کردن دستگاه نیست. فقط سری را روی بدنه سشوار قرار دهید. توجه: هنگام نصب  Shidoor روی دیوار، حتما دقت نمایید که دستگاه در فاصله مناسب از کف زمین قرار داشته باشد؛ به طوری که در صورت جدا شدن سری سشوار از دست کاربر یا از روی بدنه، هنگام سقوط به زمین برخورد نکند. برای این منظور هنگام نصب، سری سشوار را با سیم انعطاف پذیر آن، از بدنه آویزان نموده و برحسب فاصله با زمین، ارتفاع مناسب جهت نصب را پیدا کنید.

سشوار دیواری Shidoor  دارای یک سال گارانتی و ۵ سال خدمات پس از فروش می باشد. هتلها، مهمانسراها، اقامتگاههای شهری و بین شهری و بومگردی ها، استخرها، سالن های ماساژ و اسپا، حمام های عمومی، بیمارستانها، سالن های آرایشی و … از جمله اماکنی هستند که این نوع سشوار می تواند گزینه مناسبی برای آنها باشد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مزایای استفاده از سشوار دیواری برای هتل ها" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی, کسب و کار ایرانی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مزایای استفاده از سشوار دیواری برای هتل ها"، کلیک کنید.