پایان اخذ رای دور دوم انتخابات ریاست جمهوری در گیلان/ آغاز شمارش آرا

پایان اخذ رای دور دوم انتخابات ریاست جمهوری در گیلان/ آغاز شمارش آرا

پیشتاز/گیلان دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات گیلان با اشاره به پایان اخذ آرا در دوردوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را در استان گیلان گفت: ۱۸۶۵ نفر از نمایندگان دو نامزد محترم در شعب اخذ رای حاضر بودند و اکنون هم بر شمارش آرا نظارت می کنند، برابر ارتباط با ستاد انتخابات کشور همه تلاش  ها بر این است که در شمارش آرا نهایت دقت عمل صورت گیرد.

جواد شفیعی ثابت بامداد ۱۶ تیرماه پس از اتمام ساعت قانونی اخذ رای در آخرین نشست با خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات استان گیلان اظهار کرد: ساعت به ۲۴ رسید و پایان اخذ آرا در دوردوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را در استان گیلان اعلام می کنم البته اگر کسانی در داخل شعب حضور دارند رای آنان اخذ می شود؛ از همه دست اندرکاران انتخابات اعم از عوامل اجرایی، انتظامی، شورای تامین، دستگاه قضایی و پیشگیری از جرم، استاندار، رئیس ستاد انتخابات، همکاران رسانه ای و همه کسانی که در بخش پشتیبانی و فناوری اطلاعات زحمت کشیدند و همچنین شعبی که شمارش آرا را آغاز کردند، تشکر و قدردانی می کنم.

وی بیان کرد: ۱۸۶۵ نفر از نمایندگان دو نامزد محترم در شعب اخذ رای حاضر بودند و اکنون هم بر شمارش آرا نظارت می کنند، برابر ارتباط با ستاد انتخابات کشور همه تلاش  ها بر این است که در شمارش آرا نهایت دقت عمل صورت گیرد.

دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات استان گیلان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت تصریح کرد: ۴۵ سال از انقلاب می گذرد و انتخابات متعددی برگزار شده، در نهایت پیروز واقعی ملت ایران و نظام مقدس  جمهوری اسلامی ایران است.

پایان خبر پیشتاز

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پایان اخذ رای دور دوم انتخابات ریاست جمهوری در گیلان/ آغاز شمارش آرا" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پایان اخذ رای دور دوم انتخابات ریاست جمهوری در گیلان/ آغاز شمارش آرا"، کلیک کنید.