کرم پودر لانکوم بهتره یا استی لودر؟ (مقایسه شباهت ها و تفاوت ها)

 انتخاب بین کرم پودر لانکوم و استی لودر برای بسیاری از ما که دنبال یک پایه آرایش عالی هستیم چالشی است. همانطور که انتخاب اینکه کرم پودر مک بهتره یا گاش؟ کار سختی است …

 کرم پودر لانکوم بهتره یا استی لودر؟ (مقایسه شباهت ها و تفاوت ها)

هر دو برند معتبر هستند و از فرمولاسیون های پیشرفته و تکنولوژی های خاص استفاده می کنند. اما آیا باید به دنبال پوشانندگی کامل و ماندگاری بالا باشید یا یک ظاهر طبیعی تر و سبک تر؟ در این مقاله با نگاهی دقیق به ویژگی های هر دو به این سوال پاسخ خواهیم داد.

 مقایسه کرم پودر لانکوم و استی لادر: بررسی شباهت ها و تفاوت ها

 در این بخش به بررسی دقیق و جزئیات هر دو کرم پودر لانکوم و استی لادر می پردازیم تا بتوانید بر اساس نیازها و نوع پوست خود بهترین انتخاب را داشته باشید.

1.     مقایسه حجم و تنوع رنگی کرم پودر لانکوم و استی لادر

 هر دو کرم پودر لانکوم و استی لادر با حجم 30 میلی لیتر عرضه می شوند بنابراین از این نظر تفاوتی ندارند. اما وقتی به تنوع رنگ ها نگاه می کنیم استی لادر با 56 طیف رنگی انتخاب گسترده تری را ارائه می دهد در حالی که لانکوم دارای50 رنگ است. هر دو برند گزینه های متنوعی برای انواع تناژهای پوستی از سرد تا گرم دارند اما استی لادر به دلیل داشتن تنوع بیشتر شانس بالاتری برای یافتن رنگی دقیقاً مطابق با پوست شما را فراهم می کند.

2.     پوشش و ماندگاری کرم پودر لانکوم و استی لادر

 از نظر پوشش کرم پودر استی لادر با ارائه پوششی کامل عملکرد بهتری دارد. این محصول حتی بدون استفاده از کانسیلر اکثر نواقص پوست را می پوشاند و پوست را یکدست می کند. در مقابل کرم پودر لانکوم پوششی متوسط رو به خوب ارائه می دهد و در برخی موارد نیاز به استفاده از کانسیلر یا کورکتور بیشتری برای پوشاندن تغییر رنگ های پوستی دارد.

از نظر ماندگاری نیز لانکوم با ماندگاری 24 ساعته یک قدم جلوتر از استی لادر با ماندگاری 15 ساعته است. با این حال باید توجه داشت که ماندگاری استی لادر نیز برای استفاده روزمره یا رویدادهای طولانی مدت بسیار مناسب است.

3.     مقایسه بافت کرم پودر لانکوم و استی لادر

 بافت کرم پودر یکی از فاکتورهای کلیدی در راحتی استفاده روزانه است. کرم پودر Double Wear استی لادر با بافتی سبک و قابل کنترل به پوست احساس راحتی و سبکی می دهد حتی در روزهای گرم و مرطوب. از سوی دیگر بافت کرم پودر لانکوم سنگین تر است و ممکن است روی پوست حس سنگینی ایجاد کند. اگر به دنبال کرم پودری هستید که سبک و مناسب برای استفاده طولانی مدت باشد استی لادر گزینه بهتری خواهد بود.

4.     فینیش و جلوه نهایی کرم پودر لانکوم و استی لادر

 هر دو کرم پودر فینیش مات دارند و برای افرادی که به دنبال ظاهر طبیعی با کاهش براقیت پوست هستند مناسب اند. اما باید توجه داشت که کرم پودر لانکوم در برخی شرایط ممکن است باعث چربی زودتر پوست شود. به ویژه اگر پوست شما چرب باشد استی لادر در کنترل چربی و ماندگاری طولانی تر برتری دارد؛ بنابراین اگر در محیط های گرم و مرطوب هستید کرم پودر استی لادر ممکن است انتخاب بهتری باشد.

5.     مقایسه SPF و حفاظت از پوست در کرم پودر لانکوم و استی لادر

 هر دو کرم پودر حاوی  SPFهستند اما لانکوم با  15SPFنسبت به استی لادر که  10SPFدارد حفاظت بیشتری در برابر اشعه مضر UV فراهم می کند. اگر حفاظت از پوست در برابر آفتاب برای شما اولویت دارد کرم پودر لانکوم انتخاب مناسب تری است.

6.     تایپ پوستی مناسب برای کرم پودر لانکوم و استی لادر

 کرم پودر استی لادر برای پوست های مختلط و چرب طراحی شده است و با کنترل چربی پوست باعث کاهش برق افتادن صورت می شود. اما کرم پودر لانکوم علاوه بر پوست های مختلط و چرب برای پوست های حساس و معمولی نیز مناسب است. اگر پوست حساسی دارید لانکوم می تواند انتخاب بهتری باشد؛ زیرا ترکیبات آن کمتر حساسیت زا است.

7.     مقایسه قیمت و بسته بندی کرم پودر لانکوم و استی لادر

 از نظر قیمت کرم پودر لانکوم گران تر است و با قیمت حدود 47 دلار عرضه می شود در حالی که استی لادر حدود 38 دلار قیمت دارد. اما نکته ای که باید در نظر گرفت بسته بندی آن هاست. کرم پودر لانکوم با یک پمپ عرضه می شود که استفاده از آن را آسان تر می کند و باعث هدررفت کمتر محصول می شود در حالی که کرم پودر استی لادر فاقد پمپ است و ممکن است کنترل میزان مصرف را دشوار کند.

 مزایای کرم پودر لانکوم

  • فرمولاسیون بدون عطر
  • پوشش طبیعی و مخملی
  • مناسب برای انواع پوست ها
  • غیر آلرژیک
  • تحمل بالا در شرایط جوی مختلف
  • قابلیت ترکیب آسان با سایر محصولات آرایشی
  • حاوی ترکیبات مرطوب کننده
  • عدم ایجاد خشکی روی پوست
  • کمک به بهبود ظاهر پوست با استفاده مداوم
  • ظاهر مات و شیک

 مزایای کرم پودر استی لودر

  • قابلیت تنظیم پوشش
  • پایداری در شرایط نامساعد جوی
  • فرمول غیر چرب و مات
  • قابلیت استفاده به عنوان پایه آرایش
  • تست شده روی پوست های حساس
  • حاوی مواد ضد پیری
  • فرمولاسیون بدون پارابن
  • طراحی خاص بطری برای جلوگیری از هدررفت
  • عدم نیاز به پرایمر
  • تجربه راحتی در طول روز

 نتیجه گیری

 انتخاب بین کرم پودر لانکوم و استی لادر به اولویت های پوستی و سبک آرایش شما بستگی دارد. اگر به دنبال ماندگاری طولانی تر پوشش طبیعی و spf بالاتر هستید کرم پودر لانکوم با فینیش مات و محافظت بهتر در برابر آفتاب گزینه مناسبی است. اما اگر پوشش کامل تر بافت سبک تر و عملکرد بهتر در کنترل چربی را ترجیح می دهید استی لادر می تواند بهترین انتخاب باشد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد " کرم پودر لانکوم بهتره یا استی لودر؟ (مقایسه شباهت ها و تفاوت ها)" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی, کسب و کار ایرانی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با " کرم پودر لانکوم بهتره یا استی لودر؟ (مقایسه شباهت ها و تفاوت ها)"، کلیک کنید.