گام بلند ملت در افزایش اعتبار و استقلال کشور/ «مردم» پیروز واقعی آزمون ۱۵ تیر

عزت ملی، اقتدار ایران اسلامی؛

گام بلند ملت در افزایش اعتبار و استقلال کشور «مردم» پیروز واقعی آزمون ۱۵ تیر

مردم فرهیخته ایران اسلامی در داخل و خارج از کشور با حضور آگاهانه خود در انتخابات، گامی بلند در مسیر افزایش اعتبار و استقلال کشور برداشتند و با عزم راسخ خود عزت ملی و اقتدار ایران اسلامی را بار دیگر به رخ جهانیان کشاند.

گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری پیشتاز، دور دوم انتخابات ریاست جمهوری روز گذشته برگزار شد و ملت بزرگ ایران بار دیگر در میدان انتخاب حضور پیدا کردند. حضور با بصیرت و غرورانگیز ملت حماسه‌ساز ایران اسلامی در انتخابات روز پانزدهم تیرماه، برگ زرین دیگری از دفتر رشادت و وفاداری به انقلاب اسلامی بود. آری، ملت شریف ایران به‌رغم توطئه‌های معاندین و مخالفین نظام مقدس جمهوری اسلامی، با حضور فراگیر و امیدآفرین خود در پای صندوق‌های رأی، حماسه دیگری را آفرید.

دشمنان ملت ایران، به بهانه‌های مختلف و با بمیاران رسانه‌ای و در فضای سم‌آلود مجازی خود سعی در ناامید کردن مردم برای عدم حضور در انتخابات داشتند، اما ملت بصیر ایران بدون توجه به توطئه‌های خبیثانه، بار دیگر به فرمان رهبر انقلاب لبیک گفته و وفاداری خود را به‌ نظام اسلامی و ولایت فقیه اثبات کرد.

مردم فرهیخته ایران اسلامی در داخل و خارج از کشور با حضور آگاهانه خود در انتخابات، گامی بلند در مسیر افزایش اعتبار و استقلال کشور برداشتند و با عزم راسخ خود عزت ملی و اقتدار ایران اسلامی را بار دیگر به رخ جهانیان کشاند. بی‌شک این عمل دینی، سیاسی، انقلابی و بصیرت و حضور پرشور اجری عظیم خواهد داشت.

حضور پرشکوه و دشمن‌شکن ملت ایران در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، پیشتاز تأییدی بر دلبستگی مردم با نظام و انقلاب اسلامی بود. حضور مردم لبیکی دیگر به آرمان‌های انقلاب، امام و شهدا مخصوصاً بیعت با شهید سرفراز، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی بود.

نامزدهای انتخاباتی و حامیان آنها باید بدانند اینک رقابت‌ها به پایان رسیده است و رئیس جمهور منتخب نیز باید همانند رئیس جمهور شهید، خدمت به مردم و حل مشکلات آنان را در رأس برنامه‌های خود قرار بدهد. بی‌شک صیانت از دستاورد‌های انقلاب و نظام اسلامی و ایستادگی و مقاومت در برابر استکبار و زیاده‌خواهان باید از جمله اولویت‌های جدی رئیس جمهور منتخب و دولت آینده باشد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "گام بلند ملت در افزایش اعتبار و استقلال کشور/ «مردم» پیروز واقعی آزمون ۱۵ تیر" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "گام بلند ملت در افزایش اعتبار و استقلال کشور/ «مردم» پیروز واقعی آزمون ۱۵ تیر"، کلیک کنید.