۱۵۰ تشکل مردم نهاد در قزوین فعالیت مستمر دارند 

۱۵۰ تشکل مردم نهاد در قزوین فعالیت مستمر دارند 

پیشتاز/قزوین مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: ۸۵۰ تشکل مردم نهاد فعال در استان قزوین وجود دارد که هم اکنون ۱۵۰ تشکل فعال در جلسه تشکل‌ها حاضر می‌شوند و فعالیت مستمر و شاخصی انجام می‌دهند.

محمد خورشیدی در نشست صمیمی مجموعه‌های مردم نهاد استان قزوین که امروز، ۲۴ مرداد در تالار خورشید برگزار شد، اظهار کرد: در تشکل‌ها چندین موضوع در دستور کار قرار گرفته و همواره تلاش شده نقش تشکل‌های مردمی و حلقه‌های میانی که از دل اقدامات جهادی مردم برخاسته است پررنگ‌تر شود و این حلقه‌ها در سطح جامعه مورد توجه قرار گیرد. 

وی افزود: توسعه و تقویت مجموعه‌های مردمی از  اقدامات ما در طی چند سال اخیر بود؛ در ۲ سال گذشته نیز ۵۴ جلسه شورای توسعه برگزار شد و در این ایام تقویت مجموعه، صدور مجوز، تأسیس، تمدید و ایجاد مجموعه‌ها صادر و در دستور کار قرار گرفت. 

خورشیدی بیان کرد: تشکل‌های مردمی ذیل نهادها و دستگاه‌های مختلفی از جمله استانداری، بهزیستی، ورزش و جوانان، سازمان تبلیغات و کانون مساجد قرار دارند و تلاش کرده‌ایم تا در اقدامات از موازی کاری پرهیز شود. 

به گزا ش پیشتاز، وی ادامه داد: ۲۹ کارگاه آموزشی، ۲۴ نشست و همایش تخصصی، عمومی و موردی در حوزه‌های مختلف برگزار شد و از ۱۵۰ تشکل فعال بازدید انجام شد. 

این مسئول بیان کرد: ۸۵۰ تشکل مردم نهاد فعال در استان قزوین وجود دارد که هم اکنون ۱۵۰ تشکل فعال در جلسه تشکل‌ها حاضر می‌شوند و فعالیت مستمر و شاخصی انجام می‌دهند. 

وی در پایان گفت: رهبر انقلاب یکی از اولویت‌های حکمرانی را حکمرانی مردمی عنوان کرده‌اند و نهاد اصلی این امر تشکل‌های مردمی هستند بنابراین اگر ما و دولت بتوانیم این فضا را ارتقا و گسترش دهیم در راستا اجرای تأکیدات رهبر انقلاب گام مؤثری برداشته‌ایم. 

پایان خبر پیشتاز

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "۱۵۰ تشکل مردم نهاد در قزوین فعالیت مستمر دارند " هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "۱۵۰ تشکل مردم نهاد در قزوین فعالیت مستمر دارند "، کلیک کنید.