سیر سیاه در کدام شهر است

سیر سیاه در کدام شهر است

همه‌ی ما گیاه سیر را می‌شناسیم و از خواص فوق‌العاده آن برای سلامتی آگاه هستیم. اما به دلیل بوی تندی که این گیاه دارد، از مصرف آن خودداری می‌کنیم.

سیر سیاه در کدام شهر است

سیر سیاه دکتر بیز «Black Garlic» محصولی است که در طی مدت 3 ماه توسط دستگاه‌های مخصوص در دمای بین 60 تا 90 درجه سانتی‌گراد و با ایجاد رطوبت مناسب تخمیر می‌شود که طی این فرایند سیر حالت نرم و ژله‌ای به خود می‌گیرد و به رنگ سیاه در می‌آید.

این سیر بدون بو و دارای طعم بسیار مطلوب و ملسی است و دارای خواص فوق‌العاده‌ای برای سلامتی است که از جمله آن می‌توان به خاصیت ضد سرطانی، درمان بیماری‌های کلیوی، تقویت سیستم ایمنی بدن و… اشاره کرد.

سیر سیاه دکتر بیز یکی از محصولات دکتر بیز است که توسط این کمپانی تولید و فرآوری می‌شود و فروشگاه آقای بیز «aghayebiz.com» جزو معتبر‌ترین فروشگاه‌های عرضه‌کننده این محصول بینظیر می‌باشد.

در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی کامل‌تر این محصول بپردازیم..

خرید سیر سیاه دکتر بیز

یک غذای دارویی فوق العاده است؛ چند برابر سیر، خواص درمانی و پیشگیری از بیماری دارد اما بوی بد آن را ندارد و طعم شیرین و بافت قابل جویدنی دارد! سیر سیاه همان سیر خام تازه است که در یک فرآیند مشخص، تخمیر شده است. بعد از تخمیر رنگ حبه های سیر، سیاه شده و بوی بد آن از بین می رود، شیرین مزه می شود و خواص درمانی آن ۴ تا ۵ برابر بیشتر می شود!

برای خرید سیر سیاه با کیفیت و قیمت بسیار مناسب به صفحه بروید.

بهترین سیر سیاه چه مشخصاتی دارد؟

موقع خرید سیر سیاه برای لاغری باید توجه کنید که چه سیر سیاهی می خرید و آیا از کیفیت مناسبی برخوردار است یا نه. سیر سیاه با کیفیت که خواص درمانی چند برابر نسبت به سیر معمولی دارد، باید چند ویژگی داشته باشد:

۱- سیر سیاه باید از تخمیر سیر تازه و ارگانیک و سالم به دست آمده باشد. تخمیر سیرهای کهنه و مانده یا در حال خراب شدن برای به دست آوردن سیر سیاه کیفیت محصول را پایین می آورد.

۲- فرآیند تخمیر سیر باید با روش های علمی و مطابق تحقیقات انجام شده باشد. زمان تخمیر مناسب برای سیر سیاه حداقل ۴۰ روز است و بهترین دمای تخمیر ۷۰ درجه سانتی گراد. در طول تخمیر رطوبت هوا باید بین ۸۰ تا ۹۰ درصد باشد. بالا رفتن بیش از حد دما باعث خشک شدن سیر سیاه و سخت شدن جویدن و خوردن آن و همچنین شیرین نشدن آن می شود.

کم بودن روزهای تخمیر هم می تواند باعث شود خواص درمانی سیر سیاه کمتر از حالت تخمیر کامل شود. بنابراین باید سیر سیاه را از جایی تهیه کنیم که مطمئن هستیم فرآیند تخمیر به درستی و طبق روش های علمی انجام شده است.

۳- باید تاریخ انقضای سیر سیاه مناسب باشد. سیر سیاه در دمای اتاق ۲ تا ۳ ماه بعد از تولید دوام می آورد و بعد از آن فاسد می شود یا کپک می زند. اما اگر در فریزر نگهداری شود می تواند تا یک سال سالم باقی بماند. بنابراین باید سیر سیاه را از جایی بخریم که از تاریخ انقضای آن مطمئن باشیم و بدانیم که سیر سیاه قبل از خرید در فریزر نگهداری میشده و فرصت کافی برای مصرف داشته باشیم.

محصولات سیر سیاه که معمولا مدت زیادی در دست فروشنده های واسط در دمای اتاق نگهداری شده اند احتمالا یا سریع تر فاسد می شوند یا مواد نگهدارنده دارند که در مورد مصرف آن ها باید احتیاط کنیم.

قیمت سیر سیاه دکتر بیز

خب حالا سیر سیاه برای کبد چرب را از کجا بخریم؟ بهتر است بگوییم سیر سیاه با کیفیت را از کجا می توان تهیه کرد و کدام فروشنده مطمئن است؟ کدام سیر سیاه از سیر تازه و سالم به دست آمده و فرآیند تخمیر آن طبق روش های علمی و استاندارد انجام شده است؟

کدام فروشنده سیر سیاه را در شرایط مناسب نگهداری کرده که حفظ شود و بعد از خرید سریع فاسد نشود؟

علاوه بر کیفیت، قیمت هم مهم است. اگر سیر سیاه به روش فروش شبکه ای به دست خریدار برسد مطمئنا از طریق چندین واسطه به دست خریدار رسیده که هر کدام سهم فروش خود را به قیمت نهایی اضافه می کند. بنابراین توصیه می شود که سیر سیاه را از خود تولید کننده خریداری کنید تا دلال ها و واسطه ها حذف شده و بتوانید با قیمت مناسب و ارزان خرید کنید.

اما چطور می توانیم سیر سیاه را مستقیما از تولید کننده تهیه کنیم؟ امروزه با اینترنت امکان دسترسی مستقیم به تولید کننده ها فراهم شده است!

معمولا نمی توانید سیر سیاه را در فروشگاه ها و سوپرمارکت های محله پیدا کنید. اما نا امید نشوید چون ارزشش را دارد که برای یافتن این ماده فوق العاده مغذی و درمانی بیشتر جستجو کنید. بهترین روش تهیه سیر سیاه با کیفیت و ارزان، خرید مستقیم از تولید کننده مطمئن است.

باید تولید کننده مطمئن و متخصص سیر سیاه را با جستجو در اینترنت پیدا کنید که امکان ارسال پستی محصولات را برای مشتریان فراهم کرده باشد.

بیز پلاس یکی از تولید کنندگان سیر سیاه با کیفیت است که فروش بدون واسطه سیر سیاه را در فروشگاه اینترنتی خود انجام می دهد.

مزایای خرید سیر سیاه از فروشگاه اینترنتی بایادی

۱- آقای بیز خود تولید کننده سیر سیاه است و با خرید از بایادی واسطه ها حذف شده و شما می توانید با قیمتی بسیار مناسب سیر سیاه تهیه کنید.

۲- روش تخمیر سیر برای تولید سیر سیاه در بایادی طبق روش های علمی و به روز دنیاست و فرمول خاصی دارد که منجر به تولید بهترین سیر سیاه می شود. به علاوه تولید سیر سیاه در تونل‌های مدرن و هوشمند جهت کنترل حداکثری کیفیت انجام می شود.

۳- تخمیر سیر سیاه بایادی در محیط استریلیزه و کاملا بهداشتی انجام می پذیرد. بعد از طی فرآیند تخمیر، تست کیفیت روی سیرهای سیاه تولیدی انجام می گیرد و در صورت تایید به سردخانه منتقل می شوند.

۴- بایادی به تولید کنندگان مطمئن سیر دسترسی دارد و برای تخمیر و تولید سیر سیاه از سیر سفید مرغوب همدان استفاده می کند.

۵- سیر سیاه بایادی قبل از ارسال برای مشتری در شرایط مناسب و در سردخانه نگهداری می شود تا سیر سیاه خواص خود را حفظ کرده و خریدار فرصت کافی برای مصرف آن را داشته باشد.

بنابر آنچه گفته شد پیشنهاد می کنیم سیر سیاه بیز پلاس را با بهترین قیمت امتحان کنید و از خواص درمانی فوق العاده سیر سیاه با کیفیت و مطمئن بهره مند شوید. برای خرید سیر سیاه بدون واسطه و با کیفیت تضمین شده و قیمت بسیار مناسب به صفحه بروید.

 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سیر سیاه در کدام شهر است" هستید؟ با کلیک بر روی کسب و کار ایرانی, پزشکی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سیر سیاه در کدام شهر است"، کلیک کنید.