برای کانتورینگ صورت چند سی سی نیاز است

من هنوز نسبتاً جوان هستم و به همین دلیل نگرانی بابت چین و چروک ندارم. با این حال، به تزریق ژل (مانند ) برای زاویه دار کردن چانه و برجسته کردن گونه علاقه مند هستم. آیا شما تزریق ژل را پیشنهاد می کنید؟ اگر بله چه مقدار ژل نیاز است؟

برای کانتورینگ صورت چند سی سی نیاز است

برای کانتورینگ صورت چند سی سی نیاز است

پاسخ 11 پزشک متخصص به این سوال:

من ژل رستیلن لیفت را توصیه می کنم. شما برای رسیدن به بهترین نتیجه به 1-2 سی سی ژل نیاز خواهید داشت. همچنین برای دستیابی به ظاهری بهتر در قسمت گردن و فک ممکن است نیاز به سفت کردن پوست گردن داشته باشید. علاوه بر این می توانید از لیفت با نخ مینت نیز بهره ببرید که ناحیه فک را بالا برده و زاویه زیباتری به صورت شما می دهد.

برای اطلاعات بیشتر مقاله (کانتورینگ صورت) را مطالعه فرمائید.

پاسخ 2

من توصیه می کنم که ژل های مانند رستیلن لیفت تزریق کنید. به عقیده من بهتر است تزریق را ابتدا با 1-2 سی سی آغاز کرده و پس از چند هفته ناحیه درمان را ارزیابی کنید. در صورت تمایل می توانید مقدار بیشتری ژل تزریق کنید. تکنیک تزریق بسیار مهم تر از مقدار ژل است.

پاسخ 3

چانه محلی فوق العاده برای تزریق ژل هایی مانند ولوما است. تزریق یک سی سی می تواند تفاوت بزرگی در متعادل سازی چانه کوچک ایجاد کند. علاوه بر این تزریق نیمی از یک سرنگ به هر گونه می تواند اثر ظریف و در عین حال عمیقی بر شکل صورت داشته باشد. ژل ها علاوه بر پر کردن چین و چروک ها، برای کانتور صورت نیز مورد استفاده قرار می گیرند.

پاسخ 4

تزریق ژل روشی عالی برای بهبود ظاهر چانه است. همیشه بهتر است که تزریق را با مقدار کم شروع کنید. اگر به مقدار بیشتری نیاز باشد می توانید جلسه دیگری را برای رسیدن به نتیجه دلخواهتان برنامه ریزی کنید. اغلب 1- 2 سی سی ژل برای تزریق کافی است اما مقدار مورد نیاز طی مشاوره با پزشک متخصص مشخص می شود.

پاسخ 5

من پیشنهاد می کنم به هر گونه 1-2 سی سی  و به چانه 1 سی سی ژل تزریق کنید. چند ژل متفاوت برای شما وجود دارد و خانواده ژوویدرم و رستیلن به مراتب محبوب و بهترین گزینه هستند. اگر در تزریق اول مقدار ژل تزریق شده کافی نبود و نتیجه را دوست نداشتید می توانید ژل بیشتری تزریق کنید. همچنین اگر از ژل راضی نبودید می توانید به طور کامل یا بخشی از آن را تخلیه کنید. بهتر است با یک پزشک باتجربه مانند متخصص پوست برای ایمنی و رسیدن به نتایج مطلوب مشورت کنید.

پاسخ 6

مقدار مورد نیاز متغیر است و بهترین پاسخ با مشاوره فردی مشخص می شود. ایمپلنت و تزریق ژل به گونه و چانه می توانند نتایج خوبی را برای بیماران ایجاد کنند. شما باید مزایا و معایب هر دو روش را بدانید و تصمیم بگیرید کدامیک برای شما بهتر است.

پاسخ 7

ارزیابی حرفه ای توسط پزشک واجد شرایط بهترین راه برای تعیین مقدار ژل مورد نیاز شما است. با توجه به عکس ها من تزریق 1-2 سی سی در چانه را توصیه می کنم. سوال مهم این است که چه ژلی برای این ناحیه مناسب است. مدت ماندگاری ژل های مبتنی بر اسید هیالورونیک از ژل هایی مانند اسکالپترا یا بلافیل کمتر است. همچنین می توانید از چربی بدن خودتان برای تزریق استفاده کنید. در نهایت شما کاندید خوبی برای ایمپلنت چانه هستید.

پاسخ 8

من با تزریق 1-2 سی سی رستیلن لیفت در چانه شروع می کنم. شما ممکن است به مقدار بیشتری نیاز داشته باشید اما قبل از اضافه کردن مقدار بیشتر بهتر است صبر کنید. رستیلن لیفت برای تزریق به گونه نیز عالی است.

پاسخ 9

با توجه به عکس شما چانه بسیار کوچکی دارید. آیا مشکل انسداد دندان دارید؟ اگر پاسخ شما بله است می توانید از جراحی دهان بهره ببرید. اگر به تزریق ژل علاقه مند هستید توصیه می کنم از رادیس استفاده کنید. شما باید به یک پزشک متخصص واجد شرایط و با تجربه مراجعه کنید. شما احتمالاً به تزریق 2-3 سی سی  نیاز خواهید داشت.

پاسخ 10

به طور قطع می توان از ژل ها برای افزایش حجم چانه و گونه استفاده کرد. به طور کلی توصیه می کنم که ابتدا محافظه کارانه با تزریق 1 سی سی  در هر ناحیه شروع کنید. در صورت نیاز می توانید بعداً مقدار بیشتری تزریق کنید. ولوما یک محصول خوب برای چانه و گونه است. زیرا هر دو ناحیه به یک ژل با توانایی لیفت بیشتر نیاز دارند. به خاطر داشته باشید که ممکن است چانه برای رسیدن به اثر مطلوب به بیش از 1 سی سی  نیاز داشته باشد. همچنین اگر تاثیرات ژل در چانه را دوست دارید اما نمی خواهید تزریق را پس از گذشت 18 ماه دوباره تکرار کنید، می توانید ایمپلنت را در نظر بگیرید که نتایج دائمی دارد. پیشنهاد می کنم که در مورد ژل ها با جراح صحبت کنید تا بفهمید که چه چیزی برای شما مناسبت تر است.

تنها کسی که جواب سوالتان را می داند خود شما هستید. وقتی به صورتتان نگاه می کنید بهتر از کسی می دانید که به حجم بیشتری در چانه یا گونه تان نیاز دارید. پس اگر چنین احساسی دارید افزودن حجم بیشتر به این نواحی منطقی است. چند نکته را در نظر داشته باشید.

2- نیاز نیست یک سی سی به هر ناحیه تزریق کنید. شما می توانید آن را در مناطق مختلف تزریق کنید.

3- چون ولوما یک ژل اسید هیالورونیک است، اگر حجم زیادی را در یک ناحیه تزریق کنیم می توانیم آن را با تزریق هیالورونیداز تخلیه کنیم.

فکر می کنم گونه شما مسطح بوده و فاقد منحنی است که تلاش می کنیم در جوان سازی چهره آن را برطرف کنیم. در مورد چانه به نظر می رسد که در مقایسه با استخوان فک، شما چانه برجسته ای دارید و اگر کانتور فک را می خواهید باید ولوما بیشتری در امتداد فک تزریق کنیم. اگر چه رستیلن نیز برای این ناحیه موثر است، اما به اندازه ولوما موجب افزایش حجم نمی شود و نسبت به آن ماندگاری کم تری دارد. بنابراین من از ولما برای خطوط اشک زیر چشم و افزایش حجم مناطقی که ذکر شد استفاده می کنم.

در پایان پیشنهاد می شود تا مقاله (زاویه سازی فک) را مطالعه نمایید.

 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برای کانتورینگ صورت چند سی سی نیاز است" هستید؟ با کلیک بر روی کسب و کار ایرانی, پزشکی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برای کانتورینگ صورت چند سی سی نیاز است"، کلیک کنید.