برسی دوربین سونی بدون آینه Sony Alpha a7C Mirrorless Body

نقدر و برسی

دوربین سونی بدون آینه Sony Alpha a7C Mirrorless Body

مرور

دوربین بدون آینه سونی Alpha a7C

این دوربین کوچکترین دوربین بدون آینه فول فریم دنیا است که توسط سونی یکی از برترین تولیدکنندگان دوربین فول فریم در جهان ساخته شده است. در مقایسه با سایر دوربین های سری 7 سونی، Alpha a7C دارای طراحی نرم تر و ابعاد جمع و جورتر است. .، تا جایی که می توانید بگویید شبیه دوربین های کامپکت است. منظره یاب این دوربین یک پنل OLED با قطر 0.39 اینچ و وضوح 2.36 میلیون نقطه است و در کنار آن از صفحه نمایش لمسی 3 اینچی برای کارکرد دوربین استفاده شده است. این دوربین تنها با یک بار شارژ توانایی گرفتن 740 عکس را دارد.

از آنجایی که سونی سازنده این محصول است، می توانید از کیفیت این دوربین مطمئن باشید. سونی در ساخت این دوربین از جدیدترین لنزهای دوربین خود استفاده می کند که از بهترین لنزهای دوربین دنیا محسوب می شوند. دوربین بدون آینه بدنه سونی alpha a7C دوربینی بسیار جمع و جور و مناسب است که وزن بسیار مناسبی دارد و به همین دلیل استفاده و جابجایی آن بسیار آسان خواهد بود. طراحی بدنه بسیار زیبا و موثر از دیگر ویژگی های بسیار مهم دوربین بدون آینه سونی alpha a7C است که امروزه افراد زیادی را به خرید این دوربین علاقه مند کرده است.

دوربین بدون آینه سونی alpha a7C با ابعاد 124 x 71.1 x 59.7 میلی متر و وزن 509 گرم یکی از دوربین های کوچک دنیا است که می توان از آن برای عکاسی با کیفیت بالا استفاده کرد. با وجود این ابعاد کوچک، دوربین بدون آینه بدنه سونی alpha a7C یک لرزشگیر بسیار باکیفیت در اختیار شما قرار می دهد که می توانید از آن برای عکاسی بدون لرزش و گرفتن عکس های بسیار زیبا و باکیفیت استفاده کنید. باتری به کار رفته در این دوربین یک باتری بسیار قدرتمند است که به شما امکان عکاسی طولانی مدت را می دهد.

یکی از مهم ترین ویژگی های این دوربین قابلیت فیلم برداری 4k است که به شما امکان فیلم برداری با بهترین کیفیت ممکن را می دهد. سرعت فیلمبرداری این محصول 120 فریم بر ثانیه است که برای این مدل از دوربین ها بسیار عالی است. علاوه بر این قابلیت های پیشرفته فیلم برداری به این دوربین اضافه شده است که عکاسی با آن را برای شما بسیار لذت بخش کرده است. هنگام فیلمبرداری با این دوربین می توانید از عملکرد فوکوس خودکار نیز استفاده کنید. این محصول دارای نمایشگر LCD نیز می باشد که می توانید آن را در زوایای مختلف باز کرده و در هنگام فیلمبرداری به راحتی از آن استفاده کنید. علاوه بر این، یک دوربین نیز در بالای این LCD قرار داده شده است که می توان از آن برای گرفتن عکس های سلفی استفاده کرد. کیفیت بالای ضبط صدا از دیگر ویژگی های دوربین بدون آینه بدنه سونی alpha a7C است. این دوربین می تواند به طور کامل صدایی با کیفیت را در هنگام فیلمبرداری تضمین کند. رابط صوتی دیجیتال موجود در این دوربین این کار را برای شما انجام می دهد.

باید مراقب باشید که دوربین بدون آینه بدنه سونی alpha a7C دارای هدفون و میکروفون نیز می باشد که می توانید از آنها برای ضبط صدای با کیفیت بهتر استفاده کنید.

همانطور که گفته شد، Sony a7C دارای یک سیستم فوکوس خودکار هیبریدی است که از 693 نقطه فوکوس تشخیص فاز و 425 نقطه فوکوس تشخیص کنتراست برای اطمینان از فوکوس سریع و دقیق در شرایط نوری مختلف تا -4EV استفاده می کند. این سیستم فوکوس خودکار را می توان در تمام موقعیت های عکاسی و عکاسی استفاده کرد. علاوه بر این، قابلیت قفل کردن روی اشیاء و ردیابی آنها را با استفاده از فناوری هوش مصنوعی دارد. حالت دیگر قابلیت ردیابی لمسی است که کاربر به دوربین دستور می دهد با لمس آن سوژه را ردیابی کند. تشخیص چشم هم برای انسان و هم برای حیوانات در دسترس خواهد بود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین سونی بدون آینه Sony Alpha a7C Mirrorless Body" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین سونی بدون آینه Sony Alpha a7C Mirrorless Body"، کلیک کنید.