ریزش قیمت طلا و دلار در بازار/ پوشالی بودن کُری خوانی رژیم صهیونیستی هویدا شد

در گفت وگو با پیشتاز تاکید شد؛

ریزش قیمت طلا و دلار در بازار پوشالی بودن کُری خوانی‌ رژیم صهیونیستی هویدا شد

یک کارشناس بازار طلا و سکه گفت: با ضعف شدید حمله رژیم صهیونیستی دروغ پردازی و جوسازی ها در خصوص حمله به ایران مشخص شد. در پی این اتفاق و عدم تحقق ضربه جدی به بازار ها انتظار می رود که روند بازار به سوی آرامش و کاهش قیمت ها باشد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری پیشتاز؛ سهراب اشرفی کارشناس بازار طلا و سکه در خصوص تغییرات بازار در پی حمله مذبوحانه رژیم صهیونیستی گفت: با توجه به قدرتمندی پدافند هوایی جمهوری اسلامی و ضعف شدید حمله رژیم صهیونیستی دروغ پردازی و جوسازی ها در خصوص حمله به ایران مشخص شد. در پی این اتفاق و عدم تحقق ضربه جدی به بازار ها انتظار می رود که روند بازار به سوی آرامش و کاهش قیمت ها باشد.

وی ادامه داد: با توجه به برنامه های بانک مرکزی در عرضه طلا از طریق حراج در مرکز مبادلات طلا و ارز و همچنین ضرب و عرضه سکه های تاریخ جدید (۱۴۰۳) در هفته جاری انتظار می رود که بازار طلا و سکه رو به کاهش برود.

افزایش چند روز گذشته هیجانی بود

اشرفی تاکید کرد: افزایش قیمت دلار و در پی آن طلا در بازار طی روز های گذشته کاملا هیجانی و به دلیل تنش های منطقه ای بوده است و با رفع هیجانات بازگشت به قیمت های گذشته کاملا بدیهی است. همچنین پیش بینی می شود که با پیروزی نماینده دموکرات در انتخابات آمریکا بازار مانند هر سال روند طبیعی خود را طی کرده و اتفاق خاصی حادث نشود.

قیمت طلا و دلار کاهشی می شود/ پوشالی بودن کری خوانی های رژیم صهیونیستی هویدا شد

روند قیمت دلار تا پایان سال

اشرفی در خصوص پیش بینی روند قیمتی دلارآزاد تا پایان سال نیز گفت: بجز دو سال ۱۳۹۷ و ۱۳۹۹ آن چه که از گذشته در کشور ما مرسوم بوده است افزایش قیمت طلا و سکه در پایان سال میلادی (آبان وآذر ماه) است. در نیمه دوم سال به همان منوال معمولا بازار ها رونق گرفته و قیمت دلار آزاد و طلا افزایش می یابد.

وی ادامه داد: در سال ۱۳۹۹ نیز شرایط مشابهی مانند اکنون بود که در آستانه انتخابات ریاست جمهوری ایالت متحده قرار داشتیم و در ۲۴ ام مهرماه آن سال قیمت دلار به بالاترین حد خود یعنی حدود ۳۲ هزار تومان رسیده بود؛ و پس از پیروزی بایدن در این انتخابات قیمت دلار تا اردیبهشت سال بعد به حدود ۲۱ هزار تومان کاهش یافت.

این کارشناس بازار تاکید کرد: ممکن است در سال جاری نیز با توجه به شرایط مشابه و اعلام نتایج انتخابات آمریکا تا ۱۵ آبان نوساناتی را در بازار داخلی داشته باشیم؛ اما دور نمای قیمت دلار تا پایان سال بستگی به تحولات سیاسی دارد. بدیهی است که با توجه به رشد پایه پولی و تورم و همچنین افزایش تقاضا در پایان سال انتظار رشد قیمت ها دور از ذهن نیست.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ریزش قیمت طلا و دلار در بازار/ پوشالی بودن کُری خوانی رژیم صهیونیستی هویدا شد" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ریزش قیمت طلا و دلار در بازار/ پوشالی بودن کُری خوانی رژیم صهیونیستی هویدا شد"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه