برسی اسمو پاکت (Osmo pocket)

نقدر و برسی

اسمو پاکت (Osmo pocket)

مرور

هشت جیب

جیب Osmo محصول جدید شرکت DJI می باشد. جیب Osmo یک دوربین کوچک و جمع و جور است که می توانید آن را در جیب خود قرار دهید و هر جایی که بخواهید حمل کنید سیستم گیمبال این دوربین فوق العاده است که توجه کاربران را به خود جلب می کند و طراحی بسیار خوبی دارد به طوری که به راحتی در دست قرار می گیرد. DJI با طراحی بدنه ای پلاستیکی در تلاش است تا محصولی بسیار سبک با وزن حدود 116 گرم با صفحه نمایش لمسی یک اینچی بر روی بدنه بسازد که به کاربر این امکان را می دهد تا ببیند چه عکس می گیرد.

قیمت اسم پاکت

قیمت اسمو پاکت متناسب با راحتی و امکانات آن و همچنین سایر محصولات این فروشگاه در صورت نوسانات ارز با فروشگاه سایت ما جهت خرید قیمت گیمبال اسمو پاکت این دوربین تماس حاصل فرمایید.

لوازم جانبی جیب اسمو

لوازم جانبی مانند قاب ضد آب و فیلترهای ND، دسته جمع شونده و کیت لوازم جانبی به طور جداگانه در دسترس هستند. اسموپاکت یک دوربین ضدآب نیست، برای اینکه بتوانید از تمام امکانات آن استفاده کنید به لوازم جانبی خاصی نیاز دارید.

کیفیت ضبط ویدیوی اسموپاکت

Osmo Pocket به شما این امکان را می‌دهد تا هنگام دویدن و بالا و پایین رفتن از پله‌ها با یک دست ویدیوهای بدون تار یا لرزش را با کیفیت 4K تا 60 فریم در ثانیه ضبط کنید. این قابلیت توسط سنسور 1/2.3 اینچی Osmo Pocket در جلوی این سنسور یک لنز با زاویه دید 80 درجه و یک دیافراگم با حداکثر دیافراگم F/2.0 قرار دارد که برای عکاسی سینمایی مناسب است. این دوربین به طور ویژه برای کسانی که در یوتیوب زیاد کار می کنند و همچنین افرادی که فیلم و صحنه های اکشن فیلمبرداری می کنند طراحی شده است. شما می توانید گوشی خود را به این دوربین وصل کنید و یک منظره یاب بزرگ با کنترل های زیاد دارد.

می توانید با دوربین Osmo Pocket عکس بگیرید که می تواند تصاویر 12 مگاپیکسلی در فرمت های JPEG و DNG بگیرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی اسمو پاکت (Osmo pocket)" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی اسمو پاکت (Osmo pocket)"، کلیک کنید.