برسی گوپرو هیرو 8 بلک (Hero 8 black)

نقدر و برسی

گوپرو هیرو 8 بلک (Hero 8 black)

مرور

GoPro Hero 8 (Hero 8 Black)

GoPro Hero 8 (Hero 8 Black) ظاهرش مانند Hero 7 Black است اما این شباهت سطحی است زیرا مدل GoPro Hero 8 Black حدود 14.7 درصد وزن کمتری دارد و همچنین لوازم جانبی جدید و انحصاری به نام Mods برای این نسخه ساخته شده است. این مدها دارای یک نمایشگر LED چرخان دوم هستند و میکروفون اختصاصی GoPro 8 به شما امکان می دهد از آن بر روی دوچرخه یا کلاه ایمنی استفاده کنید.

در بخش عکاسی، دوربین GoPro Hero 8 Black می تواند عکس های 12 مگاپیکسلی ثبت کند و عکاسی تایم لپس با عکس های Raw نیز امکان پذیر است که خبر خوبی برای کاربران این دوربین است، GoPro می گوید که عکس های HDR ثبت شده توسط جدید دوربین حتی از نسل های قبلی بهتر خواهد بود.

GoPro Hero 8 (Hero 8 Black) قابلیت دیگری به نام Live Burstv دارد که شباهت زیادی به قابلیت Live Photos در آیفون ها دارد. در این حالت دوربین 1.5 ثانیه قبل و بعد از ثبت هر عکس با فریم بالا زمان می برد تا برای هر عکس یک فیلم 3 ثانیه ای بسازد.

خرید gopro hero 8

خرید گوپرو 8 خرید بسیار مناسبی برای کسانی است که علاقه مند به ثبت سریع ترین حرکت کاربر با انواع خودروها و حتی بادهای شدید با کمترین صدا هستند. با خرید gopro hero 8 دوربینی خواهید داشت که در شرایط سخت خراب نمی شود. این دوربین جدید GoPro کاملا ضد آب و گرد و غبار است.

GoPro 8 ضد آب است و می توان آن را تا عمق 10 متری زیر آب فرو برد. طراحی بی نقص و ویژگی های منحصر به فرد GoPro Hero 8 آن را به بهترین دوربین اکشن موجود در بازار تبدیل کرده است.

کیفیت ویدیو GoPro 8

فیلمبرداری با رزولوشن 4k و سرعت 60 فریم بر ثانیه نیز در کنار لرزشگیر دیجیتال بهبود یافته در این دوربین وجود دارد. ویژگی Hyper Smooth GoPro که تثبیت کننده دیجیتال است، در GoPro Hero 8 Black تا حد بسیار خوبی بهبود یافته است که خبر خوبی برای کسانی است که این دوربین را دوست دارند. بهترین ویدیوهای خود را می توانید با نور کامل و حداکثر کیفیت 4k دوربین تثبیت شده 8 ضبط کنید. تصویر خود را به Hyper Smooth ارتقا داده است تا بدون نیاز به استفاده از گیمبال حرکات صاف و یکنواخت را در تمامی فریم های پشتیبانی شده ضبط و ضبط کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی گوپرو هیرو 8 بلک (Hero 8 black)" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی گوپرو هیرو 8 بلک (Hero 8 black)"، کلیک کنید.