برسی گیمبال اسمو پاکت 2 DJI OSMO POCKET 2 GIMBAL

نقدر و برسی

گیمبال اسمو پاکت 2 DJI OSMO POCKET 2 GIMBAL

بررسی کنید

DJI OSMO POCKET 2 GIMBAL

گیمبال Osmo Pocket 2 این جدیدترین دوربین دستی طراحی شده توسط DJI است که به تازگی معرفی شده است، در مقایسه با نسل قبلی خود، با سنسور 1/1.7 اینچی با وضوح 64 مگاپیکسل cmos، زوم تا 8 برابر و زاویه دید 93 درجه، جهت استریو را اضافه می کند. میکروفون با زوم صدای استریو DJI Matrix و از ترکیبی از تثبیت‌کننده تصویر سه محوره سبک وزن و بسیار فشرده و دوربین 4K استفاده می‌کند. همچنین دارای بهبودهای نرم افزاری جدید از جمله ActiveTrack 3.0 به روز شده، جلوه های جالب داخلی، ویرایشگر هوش مصنوعی، Hybrid AF 2.0 و motion lapse بدون نیاز به اپلیکیشن گوشی هوشمند است. همه چیزهایی را که برای تولیدات موبایلی با کیفیت بالا برای ایجاد فیلم‌های خانوادگی، افزودن تصاویر به عکس‌های خود یا وبلاگ‌هایی با ویدیوهای روان و روان نیاز دارید، در اختیار شما قرار می‌دهد.

Tipelaps قابلیتی است که کاربران می توانند از آن برای سفر در زمان و تبدیل چند ساعت به چند ثانیه استفاده کنند. به کمک Osmo Pocket 2 این امکان برای کاربران فراهم شده است که ویدیوهایی بسازند که به نظر می رسد زمان به سرعت می گذرد و در چنین شرایطی به دلیل این افزایش سرعت، حرکت آهسته اجسامی مانند ابرها نیز به وضوح قابل مشاهده است.

این گیمبال چند منظوره با وزن تنها 114 گرم، دارای یک تثبیت کننده گیمبال 3 محوره برای حرکت نرم و کنترل آسان پان و شیب است. Pocket 2 دارای سنسور 1.7/1 اینچی و لنز عریض 20 میلی متری با زاویه دید 93 درجه برای ضبط ویدیوی 4K با سرعت 60 فریم بر ثانیه و ضبط عکس های 64 مگاپیکسلی بر روی کارت microSD با حداکثر ظرفیت 256 گیگابایت است. چهار میکروفون به شما امکان می دهند صدای استریو پیشرفته را با کاهش نویز و عملکرد زوم که از زوم دوربین شما پیروی می کند ضبط کنید تا ضبط صدا را در یک تصویر با جزئیات بیشتر بهبود بخشد. این دوربین می تواند از زوم 8 برابری، زوم 4 برابری برای ویدئوهای p1080 و زوم 3 برابری برای ویدئوهای 2K و زوم 2 برابری برای ویدئوهای 4K استفاده کند.

با استفاده از برنامه DJI (Mimo) برای گوشی های هوشمند iOS یا Android، می توانید الگوهای عکسبرداری از پیش تعیین شده، حرکات دوربین، فیلترها و موسیقی متن را به ویدیوهای خود اضافه کنید. این برنامه حتی نیازی به افزودن افکت های فانتزی و انجام ویرایش های اولیه ندارد و حتی می توانید با یک ضربه آن را روی حالت motion-lapse قرار دهید. همچنین می‌توانید با استفاده از برنامه ویدیوی خود را مستقیماً در وب پخش کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی گیمبال اسمو پاکت 2 DJI OSMO POCKET 2 GIMBAL" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی گیمبال اسمو پاکت 2 DJI OSMO POCKET 2 GIMBAL"، کلیک کنید.