تکمیل و تحویل 6 بیمارستان و 3 ورزشگاه در 1403 – خبرگزاری پیشتاز | اخبار ایران و جهان

تکمیل و تحویل 6 بیمارستان و 3 ورزشگاه در 1403 - خبرگزاری پیشتاز | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری پیشتاز، علی نبیان مدیرعامل سازمان مجری ساختمان ها و تاسیسات عمومی و دولتی درباره برنامه های پیش روی سازمان را در سال جدید با توجه به تاکید رییس جمهور در پیام تبریک سال نو مبنی بر تکمیل و تحویل پروژه های نیمه تمام، اظهار کرد: در سال جاری سازمان مجری ساختمان ها و تاسیسات عمومی و دولتی در نظر دارد تا پروژه هایی را که از سال های گذشته آغاز شده است را با تامین اعتبار موردنیاز از منابع مالی تعیین شده از طرف سازمان برنامه و بودجه کشور، تکمیل کرده و به بهره برداری برساند.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: برنامه امسال سازمان تکمیل و تحویل 6 بیمارستان با یک هزار و 278 تخت و 3 ورزشگاه با ظرفیت 25 هزار نفر است.

وی اضافه کرد: تکمیل بیمارستان 260 تختی کرج، بیمارستان 400 تختی رشت، بیمارستان 341 تختی ساری، بیمارستان 197 تختی شوشتر، بخش الحاقی بیمارستان تالش با 40 تخت در بخش قلب، بخش الحاقی بیمارستان لنگرود با 40 تخت اورژانس، دیالیز و شیمی درمانی، ورزشگاه 15 هزار نفری خرم آباد، ورزشگاه 5 هزار نفری بروجرد و ورزشگاه 5 هزار نفری بناب از دیگر پروژه هایی است که کار آنها در سنوات گذشته آغاز شده و در مراحل پایانی تکمیل است که با تامین اعتبار موردنیاز از منابع مالی تعیین شده از طرف سازمان برنامه و بودجه کشور، قابل تحویل و بهره برداری در سال جاری هستند.

نبیان گفت: همچنین فاز دوم توسعه ضلع شرقی حرم حضرت معصومه (س) شامل صحن و شبستان ها نیز در برنامه تحویل و بهره برداری در سال جاری است.

مدیرعامل سازمان مجری ساختمان ها و تاسیسات عمومی و دولتی اظهار کرد: سازمان مجری ساختمان ها و تاسیسات عمومی و دولتی از ابتدای دولت سیزدهم تا پایان سال 1402، تعداد 5 بیمارستان با ظرفیت 971 تخت را تکمیل کرد و تحویل بهره بردار آن وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی داد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تکمیل و تحویل 6 بیمارستان و 3 ورزشگاه در 1403 – خبرگزاری پیشتاز | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تکمیل و تحویل 6 بیمارستان و 3 ورزشگاه در 1403 – خبرگزاری پیشتاز | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.