کارگروه استخراج نتایج کاربردی کنفرانس برق در صنایع استان ها تشکیل می شود

پیشتاز/زنجان رییس دایمی کنفرانس و رییس انجمن مهندسان برق و الکترونیک ایران گفت: برای این کنفرانس 850 مقاله رسید و 200 مورد برای ارایه انتخاب شدند که آمار خوبی است.

حسین عسکریان ابیانه امروز (پنج شنبه 13 اردیبهشت ماه) در مراسم اختتامیه بیست و هشتمین کنفرانس بین المللی شبکه های توزیع نیروی برق کشور افزود:تشکیل 16 کارگروه تخصصی و 4 میزگرد برای طرح های راهبردی در صنعت برق و با همکاری بخش خصوصی و دولتی آمار بسیار خوبی است. 

وی گفت: این کنفرانس از سال 77 شروع به کارکرده و تاکنون دستاوردهای بسیار خوبی در صنعت برق داشته است.

او ادامه داد: این رویداد تنها کنفرانسی است که کاملا با صنایع در ارتباط است و نتایج علمی خیلی موفقی دارد.

عسکریان ابیانه یادآور شد: هزاران بازدید دانشجویی از این کنفرانس صورت می گیرد که قطعا زنجیره عملی علم و صنعت تقویت می شود. 

رییس انجمن مهندسان برق و الکترونیک ایران تصریح کرد: ارتباط هایی که با مسیولان اجرایی کشور داریم در به کارگیری دستاوردهای این کنفرانس ها نقش مهمی دارد.

وی تصریح کرد: مقرر شده است کارگروهی تشکیل شده و بخشی از مقالات استخراج و به عنوان کاربردی در صنایع استان و کشور استفاده شود. 

رییس دایمی کنفرانس بین المللی شبکه های توزیع نیروی برق کشور با اشاره به برپایی نمایشگاه جانبی این کنفرانس، خاطرنشان کرد: نمایشگاه جانبی این کنفرانس باعث شد ظرفیت ها و پتانسیل های شرکت های بزرگ فعال در حوزه برق بیشتر دیده شود.

کارگروه استخراج نتایج کاربردی کنفرانس برق در صنایع استان ها تشکیل می شود

در ادامه معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی استاندار زنجان، گفت: کنفرانس بین المللی شبکه های توزیع نیروی برق با مشارکت خوب بخش دولتی و خصوصی استان زنجان برگزار شد.

مرتضی شهامی افزود: معمولا دانشجویان رشته برق از افراد موفق و دانشجویان رده بالا بوده و این رشته یکی از سخت ترین رشته های زیرمجموعه برق است. از اینرو از دانشجویان جدیدالورود انتظار می رود با تلاش شبانه روزی برای ساختن ایرانی توانمند تلاش کنند و برای بهره مندی مردم از این نعمت راهکارهای علمی ارایه دهند.

پایان خبر پیشتاز

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کارگروه استخراج نتایج کاربردی کنفرانس برق در صنایع استان ها تشکیل می شود" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کارگروه استخراج نتایج کاربردی کنفرانس برق در صنایع استان ها تشکیل می شود"، کلیک کنید.