82 ایستگاه اتوبوس در منطقه 19 نونوار می شوند

همزمان با استقبال از بهار؛

۸۲ ایستگاه اتوبوس در منطقه ۱۹ نونوار می‌شوند

82 ایستگاه اتوبوس در منطقه 19 شهرداری تهران در آستانه نوروز بهسازی و نوسازی می شوند.

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری پیشتاز،  حسین اخگرپورسرپرست شهرداری منطقه 19از بهسازی و نوسازی 82 ایستگاه اتوبوس این منطقه برای ارایه خدمت به شهروندان همزمان با استقبال از بهار خبر داد.

افزود: در همین راستا و با توجه به الزامات پدافند غیر عامل و برای جلو گیری از قطعات پرتاب شونده در حین حوادث انفجاری به جای شیشه سکوریت در ایستگاه ها از ورق های فلزی پانچی و کرکره ای دربدنه اصلی و در محل نصب نقشه راهنما بوسیله ورق فلکسی استفاده شده است تا علاوه بر ارتقای ایمنی از آسیب ها و خطرات احتمالی جلوگیری شود.

وی ادامه داد: بهسازی و مرمت صندلی ها، رنگ آمیزی ایستگاه ها، نصب نقشه های راهنمای مسیر خطوط و ساعت زمان رسیدن اتوبوس ها همچنین، ترمیم و تعویض سقف ایستگاه های آسیب دیده و سهولت دسترسی معلولین به ایستگاه و بلعکس با نصب ورق فلزی در حال انجام است.

اخگرپور گفت: در طرح بهسازی ایستگاه های حمل و نقل عمومی، تعمیر و تعویض لامپ های روشنایی ایستگاه و نصب فتوسل به منظورکنترل خودکار و کاهش مصرف انرژی نیز مورد توجه قراردارد.

این مسیول تصریح کرد: بهسازی زیرساخت های ایستگاه های اتوبوس برای استفاده آسان افراد کم توان موضوع بسیار مهمی است و در قالب این طرح سیما و شرایط اقلیمی ایستگاه های اتوبوس ارتقا پیدا می کند که در مجموع موجب تکریم شهروندان خواهد شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "82 ایستگاه اتوبوس در منطقه 19 نونوار می شوند" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "82 ایستگاه اتوبوس در منطقه 19 نونوار می شوند"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه