وزیرخارجه اتریش شهادت رییس جمهور و همراهان ایشان را تسلیت گفت

وزیرخارجه اتریش شهادت رئیس جمهور و همراهان ایشان را تسلیت گفت

وزیر خارجه اتریش در پیامی خطاب به سرپرست وزارت خارجه ایران، ضمن عرض تسلیت بابت شهادت رییس جمهور و همراهان ایشان در حادثه سقوط بالگرد، با خانواده این عزیزان ابراز همدردی کرد.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری پیشتاز، «الکساندر شالنبرگ» وزیر خارجه اتریش، روز جمعه – 4 خردادماه – در پیامی، شهادت رییس جمهور و وزیر امورخارجه کشورمان و تیم همراهش در سانحه سقوط بالگرد را تسلیت گفت.

در متن این پیام خطاب به علی باقری سرپرست وزارت امور خارجه ایران آمده است: عالیجناب، مایلم در این ایام سخت به جهت انتصاب به عنوان سرپرست وزارت امورخارجه جمهوری اسلامی ایران به جنابعالی تبریک بگویم.

وی در این پیام تاکید کرد: به عنوان نماینده دولت اتریش، مراتب تسلیت خود را برای درگذشت رییس جمهور محترم، آیت الله دکتر ابراهیم رییسی و وزیر محترم امورخارجه، جناب آقای دکتر امیرعبداللهیان ابراز می نمایم. همچنین همدردی خود را با بستگان سانحه دیدگان سقوط بالگرد بیان می دارم.

ناگفته نماند که تاکنون پیش از این 65 تن از سران و مقامات ارشد کشورها، سازمان های بین المللی و منطقه ای و شخصیت های شناخته شده منطقه ای و جهانی، به شهادت رسیدن آیت الله سید ابراهیم رییسی و همراهان وی در سانحه هوایی را به دولت و ملت ایران تسلیت گفته اند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "وزیرخارجه اتریش شهادت رییس جمهور و همراهان ایشان را تسلیت گفت" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "وزیرخارجه اتریش شهادت رییس جمهور و همراهان ایشان را تسلیت گفت"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه